Hoe kan je nou al in het vliegtuig zitten en dan nog je kind niet missen? Daar snap ik helemaal niks van!
Apart... dit had ik net gelezen op NU.nl en daar was t kind geen 3 maar 4 en werd er met geen woord gerept over belasting vrij shoppen. Ook stond daar dat een of andere israelische meneer (minister?) zei dat de ouders er bij terug komst nog op nalatige ouderschap aangesproken zou worden. Kjik dat je t vliegtuig in rent en je kleine niet bij hebt...mwa ok. Maar dat je dan TIJDENS de vlucht NOG niet in de gaten hebt dat je er een mist...
? vind het een vreemd verhaal hoor. van de winkels tot aan het vliegtuig is volgens mij nog best een end, zou me niets verbazen als het verhaal niet waar is. Het kind moest 'na'gevlogen worden? Als je toch op je plek zit in het vliegtuig, dan kom je meestal tot rust en dan moet je je realiseren dat je er een te weinig hebt.
Ja in de tumult kan je van elkaar nog denken dat de ander haar vast heeft (al ga ik daar nooit van uit...nu nog niet nu ze al 9 en 11 zijn. Ik kijk altijd of ze door hebben dat wij door lopen etc). Maar in t vliegtuig als je gaat zitten kom je toch ineens een kind te kort? Of heb je n zitplaats over ofzo...