Peuter bevrijdt uit snikhete auto

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door keizerin, 31 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

ENSCHEDE - De politie heeft woensdag op een parkeerplaats in Enschede een Duitse peuter van een jaar uit een snikhete auto bevrijd. De politie moest het portierraam van de afgesloten auto inslaan. Dit heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

De 39-jarige moeder kwam ter plaatse toen de ambulance van plan was het kind voor observatie naar het ziekenhuis mee te nemen. De vrouw verklaarde het kind een uur alleen in de auto te hebben achtergelaten.

Ze had zich niet gerealiseerd welk effect de zomerse warmte zou hebben. Na enige verkoeling en een slok water werd het kind volgens de politie rustiger.

Eind mei van het vorig jaar bezweek in Baarle-Nassau een achtergelaten baby in een auto door oververhitting. De moeder wordt verdacht van dood door schuld.

Bron http://www.nu.nl/news/1681959/10/Politi ... _auto.html
    --------------------------------------------------
    Ik snap sommige mensen echt niet :evil:

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Het is toch algemeen bekend dat het in een auto verschrikkelijk warm kan worden? Zelfs buiten de auto is het super warm! Ik kan er niet bij waarom mensen dit doen!

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ongelovelijk, in ieder land zijn er nu van die acties dat je je hond niet in de auto moet laten met deze hitte en mevrouw zet gewoon haar kind erin :confused: ennuh wie laat nou 1uur! zijn kind in de auto ?

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    jemig zeg:|....

ik snap echt neit dat sommige mensen zo zijn.... zet dan een raam open... nou ja beter is nog wel dat ze haar kind niet alleen in de auto moet laten.... :|

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik zou het echt nooit van me leven doen....

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    kind in de auto laten 1 uur lang :confused: raar

7. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Met dit weer :confused: verschrikkelijk. Ik houd het niet ens uit.

En soizo, met warm of koud weer. Wie laat nou zijn peuter alleen achter in de auto? En ook nog voor 1 uur :confused:

8. Female

Female Niet meer actief

Vreemd verhaal. Daar moet toch meer achter zitten.
    Geen mens met gezond verstand laat z'n kind op die manier alleen in een auto.
    En al helemaal geen uur! :confused:

9. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Tsja.......Triest

10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Sorrie hoor maar tegen dit soort berichten kan ik niet. Hoe kan je je kind van 1 jaar oud nou in de snikhete auto achterlaten? Kijk ik zou m al niet in de auto laten, veels te bang dat iemand m mee zou nemen maar in de hitte?
    Ze hadden die kleine eens voor een paar uurtjes mee moeten nemen en die moeder goed bang moeten maken...ja sorrie hoor maar ik kan er niet tegen. Ik vind t zo stom....en onverantwoord!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Vreselijk, ik kan me hier ook zo kwaad om maken. Sowieso, wie laat zijn kind nu zo lang alleen in een auto achter, dat begrijp ik al niet en al helemaal niet op een snikhete dag.
    Hetzelfde geldt voor honden, raampje open of niet, haalt geen moer uit, uiteindelijk gaat het daar toch koken in de auto.

12. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Jo79 idd dat vond ik ook al zoiets wie laat zo wie zo hoe warm ook zijn kind een uur in de auto!

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

dit is toch niet normaal zo.een kindje in de auto laten hoe haal je het hoofd.het is echt levensgevaarlijk in z'n hete auto en de gevaren kent iederen en dat nog doen ze het

ik snap mensen niet er zijn alweer 4 honden dood en ze hebben een hoop honden moeten redden.zijn de mensen nou dom of hoe zit het!

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Precies mijn reactie. Wat maakt dat je je kind zo makkelijk in de auto achter kan laten.
    Ok ik doe t ook wel eens bij een of 2 van mijn kinderen (al betwijfel ik of ik dan n uur vol maak)...maar die zijn 9 en 11. Mocht er wat zijn kunnen ze de auto uit en eventueel naar waar ik op dat moment ben (de supermarkt waar allebei de heren een grondige hekel aan hebben :p). En dan nog laat ik ze er niet in als t zo gotvergeten heet is! Dan moeten ze gewoon mee of ze nou willen of niet. Ondanks dat ze als t te warm wordt eruit kunnen. Zover komt t gewoon niet. Dat zou toch voor zich moeten spreken!?
    Als ik straks mn derde heb gaat ze gewoon mee hoor. Die laat ik zelfs niet in de auto als mn 2 anderen er bij zijn. Die verantwoordelijkheid hoeven die 2 niet te nemen.

Echt dit soort berichten...kan er echt met mn hoofd niet bij!

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb zelf geen auto maar ben woensdag met een vriendin van me mee geweest in de auto, nou die was WARM echt...ik dacht dat ik bezweek zeg!
    Laat staan zo'n kleintje een UUR er in :|

16. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    jeetje zeg.. doe effe normaal.

kan hier kwaad omworden !

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Onbegrijpelijk. Ik vind het kindermishandeling.

18. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik snap die mensen niet.
    Zowiezo zou ik nooit mn kind alleen in de auto laten zitten.
    God weet wat er buiten warmte om met je kind kan gebeuren,vind het gewoon echt verantwoordelijk gedrag van mensen die dat doen.
    (Sorry voor de mensen die het doen maar zo denk ik er over)
    En daarbij, het is buiten al bloedje heet laat staan in de auto.
    Zelfs ik word gewoon misselijk als ik in de auto zit in de hitte,laat staan zo'n klein prulleke.
    Kan er gewoon met mn verstand niet bij,en mn verstand zit toch best wel goed in elkaar ;)

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    echt misselijkmakend zijn dit soort berichten.. Laat staan hoe ik denk over de ouders (in dit geval moeder) als ze dit soort dingen doen...
    Dan mag zo'n moeder nog blij zijn dat er waarschijnlijk oplettende mensen dit hebben opgemerkt en de politie hebben gewaarschuwd die nog op tijd hebben kunnen handelen..

...................Ziek vind ik het...............

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik zou mijn dochter nog geen eens 5 min. alleen in de auto durven te laten, laat staan in een ander land! wat bezielt zo iemand toch! stel dat het niet warm is dan laat je je kind toch alsnog niet een 1 alleen in de auto er zou een of andere gek je kind meenemen.

Deel Deze Pagina