Even jullie mening graag. Vorig jaar heb ik op mijn werk een meisje aangenomen om wat te helpen met het administratief werk. Een jonge, knappe (volgens de heren) verschijning. Komt net van school. Maar eigenlijk doet dat er niet toe. Het probleem - hou je vast - heeft te maken met haar kleding. Ze draagt namelijk nooit een beha. Ik weet het, het klinkt stom, maar ik zit er wel mee. Ik heb er ooit eens iets van gezegd en haar antwoord was toen iets dat klonk als "ik heb niks, dus ik moet ook niks dragen". Ze hééft inderdaad een heel klein cupje, maar intussen staat ze wel bekend op m'n werk als "die zonder beha". Ik vind dit op de één of andere manier vervelend maar ik heb dan ook een F-cup, dus ik kan me niet voorstellen of het inderdaad is omdat "het niet nodig is", of gewoon om aandacht te trekken. Ben ik nu zo ouderwets als ik vind dat alle vrouwen zowiezo een beha aan moeten?
Tja, als ze echt 'niks' heeft, valt er ook niks te ondersteunen. Ik zou me er persoonlijk niet mee bemoeien.
??? serieus??? heerlijk als je je over dit soort dingen op kunt winden... heb je echt niets beters te doen dan nadenken over de ontbrekende bh van je collega?
Persoonlijk vind ik wel dat je als vrouw een bh hoort te dragen. Al is het een spotbh of een hempje-bh of zoiets. Vind het zelf geen gezicht zonder bh, zeker niet als je tepels ziet.
Nou ze heeft weinig 'te moeten' . Haar tetten, haar keuze. Als ze nou naakt rond liep, oké, maar zonder bh. Lekker belangrijk. Ik vind je erg ouderwets klinken.
Ik weet niet hoeveel ze heeft. Maar als het te weinig is voor een bh, waarom zou zemer dan een dragen.vind ik ook onzin. En zo ie zo moet ze dat lekker zelf wetem
Ja dit vind ik ook. Maar goed, als zij het niet wil moet ze dat zelf weten. Hier ook een Fcup dus zonder bh is echt geen porem.
Het lijkt me dat ze dat zelf wel bepaald... Kan me niet voorstellen dat ik ooit met zoiets zou zitten, lekker belangrijk.
Ik vind die keus aan haar. Zou zelf ook niet zonder kunnen met mijn 70f maar kan me voorstellen dat als het niet nodig is ze dat onding ook niet draagt. Geen bh dragen is ook gezonder dus nee vind niet dat vrouwen dit verplicht zijn en voor je gezondheid is het dus misschien wel beter niks te dragen .
Ik weet het, zoals ik al schreef klinkt het stom, maar ze is "the talk of the town" in mijn bedrijf en werkt voor mij. Ik voel me er op de een of andere manier niet goed bij.
Waarom is het hier nou nooit mogelijk om op een normale manier duidelijk te maken wat je er van vindt?
Zit ik hier net lekker zonder bh... Vind het soms gewoon lekkerder zitten, en het is mijn zaak of ik er een draag of niet.
Aangezien het JOU bedrijf is en het "The talk of the town" is kun je echt wel eisen dat ze zich netjes kleed. Ik vind het ook geen gezicht en zelfs aandachttrekkerij!!
Als ze echt niks heeft waarom zou ze dan geld uit moeten geven voor een bh die geen nut heeft Wat ik me wel afvraag is of ze er dan zo te koop mee loopt of aan iedereen het verteld? Want anders lijkt me niet dat iedereen het opvalt dat ze geen bh aan heeft, kan het mis hebben maar ik let er eigenlijk niet op of wat ik zeg het moet dan echt opvallen.
Ben het wel met je eens hoor als je haar tepels door haar kleding aan kunt zien. Zeer storend! Als ik tepels wil zien dan kijk ik wel naar mijn eigen. In prive situatie moet ze het zelf weten, maar op werk kun je je gewoon gepast kleden zonder een afleiding voor anderen te zijn. Ouderwets of niet!
Wel kinderachtig zeg, dat zij zo besproken wordt omdat ze geen BH draagt. Zijn het allemaal 1e klassers? Het zijn maar borsten hoor, (bijna) iedere vrouw heeft er een paar. Misschien moeten de mannen hun testosteron een beetje in bedwang houden.
Als ze echt vrijwel niks heeft,dan vind ik niet dat je een bh kan verplichten. Wel zou je kunnen aangeven dat je het gepaster binnen het bedrijf vind als ze een hemdje onder haar shirt draagt. Wat betreft het geklets over haar. Ik zou de andere er ook eens op aanspreken,vind het het namelijk ook niet gepast als mensen over elkaar roddelen binnen een bedrijf. (maar goed dat is mijn bescheiden mening)