Chaoot:-)

Discussie in 'De lounge' gestart door GaiaGaia, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Het is weer eens zo ver....ben mijn gsm weer eens kwijt :(
    Nu heb ik er een die je nog moet opwinden omdat ik dat ding alleen maar gebruik als ik een avondje ga stappen of op festivals om elkaar te kunnen vinden. Verder gebruik ik em eigenlijk nooit. Dus ik ben of de lader kwijt of de telefoon, feit is dat ik em ook niet kan bellen omdat ie leeg is.

Nu weet ik dat em afgelopen woensdag nog had, omdat ik de gsm als wekker heb gebruikt omdat ik vroeg op moest en meestal ligt ie dan nog naast mijn bed. Nu dus niet.

Had net een heel interessant gesprekje met dochter (drie jaar) :$
    Zij rommelt 's ochtends vroeg nog wel eens in onze slaapkamer, als ik nog een beetje lig te soezen. Ik vroeg haar of zij mijn telefoon had gezien.
    'Ja, mama!!! Hij ligt bij de kleren in de kast, daar heb je hem neergelegd!'
    Dus ik naar boven, vol goede moed, maarhelaas ook daar niet.

Toen ik terug beneden kwam en zei dat ie daar ook niet lag en ik nogmaals vroeg of zij de telefoon heeft vastgehad, vertelt ze mij het volgende:
    ' nou mama, ik heb er mee gespeeld bij het raam, en toen heb ik hem heel hoog gegooid, net als een ballon! En nu ligt ie tussen de roze bloemen en hij is kapot!'

Die roze bloemen staan dus bij ons in de voortuin en ze zegtdus dat ze em vanuit de slaapkamer uit het raam heeft gegooid!:$

Het is compleet mijn eigen schuld, want ik ben een chaoot en moet dat ding niet laten slingeren en als ik 's ochtends nog wil soezen terwijl dochter wakker is, dan kan ik er op rekenen dat ze dit soort dingen gaat doen.

Maar....ik heb eens tussen de roze bloemen in de tuin gekeken, en hij ligt er dus niet.

Nu denk ik dus dat ze het verhaal heeft verzonnen, en dat ik gewoon zlf verantwoordelijk ben voor het kwijt zijn van dat ding.... Dat ben ik altijd natuurlijk, maar ik bn zo'n chaoot dat ik mijn bril zoek terwijl ie op mijn neus staat :D

Pff....zit nu te bedenken of ik toch nog een keer het hele huis ga doorzoeken of dat ik het maar opgeefen een nieuwe aanschaf (was toch nodig), zit ik weeeeeeer met een nieuw nummer....wat ik niet ga onthouden:)

Word soms zo moe van mezelf.....;)

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Tja kinderen.

Meestal spreken ze wel de waarheid of ze verzint het te plekken.

Zou eerst nog eens even iets lekkers aan bieden samen zoeken met mama?? Maar kan ze dan bij het boven raam? ( gekke vraag hoor maar ja daar zou ik ook even op letten als ik jou was dat ze niet zo maar het raam open kan doen dat vind ik enger in dit verhaal)

En geen miss perfect als behalve maar wilde het toch even zeggen.

Ooit ben ik huissleutels kwijt geraakt door zoonlief denk dat ze ergens met een vuilniszak zijn mee genomen dat vertelde hij mij toen of ik vermoede het. Mijn dochter zou het trouwens wel goed weten waar de telefoon is ze is gek op telefoons maar ja.Dat geeft hier ook geen garantie.

En een chaoot ben ik zeker. Stop ik ze in mijn tas ga ik vijf minuten later weer op zoek waar ik mijn sleutels heb gelaten of mijn mobiel of aansteker ik zoek mij dagelijks een ongeluk haha.

3. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Erg he, zo chaotisch zijn af en toe? :)

Maarre....Heb em gevonden! In de garage :$ergens op een plankje...nou ja zeg!

Compleet verzonnen dus, het verhaal van dochter :)

Wat betreft het raam, het zijn ramen die open kunnen maar dan op een kleine kierstand. Ze kan daar niet doorheen vallen ofzo... Maar kan wel iets uit het raam gooien als ze zou willen :(

Nou ja, ..gelijk weer op de hoogte van de fantasie van dochter, toch leuk dat ze zulke verhaaltjes kan verzinnen :D

Maargoed...dat chaotische is toch echt een probleem aan het worden...

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hahaha van je dochter moet je t maar hebben, wat een grappig verhaal :D

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Haha ja van je kinderen moet je het hebben haha van de wal in de sloot hihi.

Gelukkig heb je hem gevonden. Een tip leg het op een vaste plaats en boven rijkwijten kinderen hihi.

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hahaha bezigheidstherapie voor mama!

7. dekilene

dekilene Niet meer actief

hihihi.

heeel herkenbaar hoe vaak ik wel iets zoek op een dag.
    ben ik aan t bellen roep ik alsnog waar is me telefoon...

Deel Deze Pagina