Doet ze het er om?

Discussie in 'De lounge' gestart door IngridD, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Goh door mijn grote voorgevel zie je ook vaak blote huid/decolleté. Maar draag gewoon een bh.

Zie het al voor me als ik er op aangesproken word.. Zou meteen vragen of hun dan mijn bh willen gaan betalen.

2. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Wel komisch idd:D:D

Maarja over die bh...ik vind het ook geen zicht als de tepels er door heen prikken en vooral niet op je werk. Thuis kan je dat wel doen.
    Als je geen tepels ziet dan zie ik geen probleem.

3. IngridD

IngridD Lid

22 jun 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wist niet dat er zo bekrompen werd gereageerd hier op wat meer intiemere vragen... goed, weer wat bijgeleerd.

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wat is daar komisch aan?
    Ik word een beetje gek van al die meiden die gelijk iemands geschiedenis gaan achterhalen door te kijken wat ze allemaal al niet eerder gepost hebben. Wat heeft dat nou te maken met deze vraag van TS?

5. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    als je haar tepels ziet.. dan zou ik er iets van zeggen
    dat is natuurlijk aandacht vragen, want je ziet thuis echt wel of kleding doorschijnt of niet.

maar als je niets ziet.. en alleen als ze bukt wat huid ziet?
    wat is dan het probleem? bahbah

6. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Precies!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Ja, ik vind het ouderwets.

8. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh

Ja ehh...sorry hoor....sperma dat in schaamhaar blijft plakken?
    vindt dat wel komisch ja als je dat soort dingen op dit forum voorlegt, in plaats van er een probleem van te maken en het op dit forum te melden bestaat er ook zoiets als een scheermesje.

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ze zien t want ze is t onderwerp van gesprek dus zal het flink opvallen.

Is het niet zo dat je representatief op je werk hoort te zijn, passend aan je functie ? Bij mij mag je ( zorg) geen mini rokjes of laag uitgesneden kleding aan... Om aanstoot te voorkomen.

Op jouw werk zijn je collega's druk met haar bh loze bestaan in de weer. Wat ze thuis doet is haar keuze maar op t werk gewoon fatsoenlijk naar functie gekleed en zou er zeker nog een gesprek aan wagen!

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Of een douche 😝

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Eens!

(Verder vind ik de meiden hierboven erg gemeen.
    Het is een forum. De plek om gekke, aparte of rare vragen te stellen.
    Beetje jammer weer hoor.)

12. Nou, als inwendige onderzoeken, sperma en bh's het enige is waar je je mee bezighoudt op een forum, krijgen sommige leden het vermoeden dat er niets van waar is. Ik vroeg me bij het lezen van dit topic ook af 'of jij ook diegene was die..'. Ik ben door alle scams op ZP misschien een beetje te oplettend geworden, maar ik zie meteen een ouder mannetje achter z'n computer zitten, die wil weten hoe vrouwen op onderwerpen als inwendige onderzoeken door knappe, maar hardhandige, gynaecologen en plakkerig sperma reageren.. ;)

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha nee serieus, ik heb toevallig haar topics gelezen afgelopen dagen en toen viel me de schrijfwijze op en de details.. op een bepaalde manier had ik het idee dat het steeds dezelfde persoon was.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Maar als ik buk, met een gewoon truitje aan die absoluut niet laag is, dan zal je ook wel wat huid zien.
    Of kijk je volledig tegen haar blote borsten aan?

15. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Het ligt eraan. Als zij gewoon netjes gekleed is en je ziet geen tepels of wat dan ook, vind ik dat je er niks over te zeggen hebt. Je moet haar beoordelen op of ze haar werk wel goed doet of niet, niet op hoe mensen over haar praten of hoe ze eruit ziet. Dat mensen op zo'n manier over haar praten zegt meer wat over hun dan over haar.

16. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Dit indd.

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit. Geldt op mijn werk ook. Ik zou haar voorstellen om dat een hemdje te dragen of een topje zodat niet direct zichtbaar is dat ze geen bh aan heeft. Verder zou ik je mannelijke collega's eens aanspreken dat geroddel binnen je bedrijf niet getolereerd wordt. Wat een kinderlijk gedrag zeg, alsof ze nog nooit een tiet hebben gezien..

18. mumija

mumija Niet meer actief

Jij zit ermee dat zij geen beha draagt?
    Waarom in hemelsnaam?:(
    Als zij verder netjes gekleed gaat en je ziet niks, is er toch geen probleem?
    Of vind je het vervelend dat ze zo bekend staat bij de mannelijke collega's?

19. tuc

tuc Niet meer actief

Haha waar je je al mee bezig kan houden....mag aannemen dat ieder dat toch lekker voor zichzelf bepaald. En als iemand op mijn werk daar toch een keer over zou zeuren dan zou ik denk een keer expres topless gaan..dan hebben ze pas wat om over te praten.

20. Werk je vooral met mannen of met vrouwen? Ben ik benieuwd naar.

Ik vind het nogal onfatsoenlijk (vooral als het mannen zijn) dat er zo over vrouwen gepraat word als 'die ene die nooit een BH draagt'. Kom op zeg, je bent daar toch om te werken, niet om op je uiterlijk beoordeeld te worden?

Een beetje fatsoenlijk persoon zou dat voor zich houden en het niet met iedereen gaan delen... En het dan met de betreffende persoon bespreken, van joh, je hebt inkijk, ik zou erop letten dat je niet teveel bukt want dan kijk je de hele hei over

Dus volgens mij is het tijd om het hele team hierop aan te spreken. Ik zou niet in zo'n sfeer willen werken.

Deel Deze Pagina