Doet ze het er om?

Discussie in 'De lounge' gestart door IngridD, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik denk eerlijk gezegd dat je er meer mee zit dat ze een "jonge knappe verschijning is volgens de heren" dan dat ze geen bh draagt.

Zolang haar kleren niet doorschijnen heb je er niks over te zeggen.

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Niet jouw zaak. Die kerels die zo lopen te kwijlen moeten gewoon hun werk doen en zwijgen. Zolang ze niet topless loopt heb je er niets over te vin den.

3. Delta

Delta Niet meer actief

Had ze tijdens het sollicitatie gesprek wel een bh aan? :D

Tja ik weet niet zo goed waar je moet doen.. Je kan niet zoveel doen. Zij loopt voor schut, gezien iedereen het er over heeft. En zij erom bekend staat. Ik vind het lelijk, geen bh aan. Kleine of grote borsten, kleding staat mooier met bh. Maar goed.. Zolang het niet aanstootgevend is, kan je weinig doen denk ik..

4. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik denk dat andere vrouwen vinden dat zij voor schut loopt, maar dat de mannen er een minder modebewuste mening op na houden. Die vinden het vast niet erg dat madame geen bh draagt.

Wat maakt het uit of ze wel of geen bh draagt? Als ze nou geen sokken zou dragen en je zou 's winters tegen haar nog-niet-zo-mooie-voeten aan moeten kijken, zou je dan ook bezwaar hebben?

Ik denk dat dat jong en knap je meer dwarszit dan je in je post toegeeft;) wat best begrijpelijk is. Welke vrouw vind het nou niet leuk als ze complimentjes krijgt. Nu is iemand anders onderwerp van gesprek;)

5. Misschien ben ik dan wel heel raar, maar ik krijg liever een complimentje over iets wat ik heb gedaan of over mijn kleding of uitstraling, dan dat ik blij zou zijn als iemand over mij praat vanwege mijn borsten.

6. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Nee hoor bolkje hier ook.. Zou me alleen maar ongemakkelijker erbij voelen

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik vertegenwoordig een minderheidsstandpunt denk ik. Als een van mijn medewerkers zich zodanig kleedt dat er over gepraat wordt, intern of extern, dan vraag ik mijn medewerker om zijn of haar kleding aan te passen. Dit gaat over uitstraling van de afdeling en van het bedrijf, en ik vind dat die grens iets strakker ligt dan 'zo lang hij/zij niet in de blote kont komt heb je er niets over te zeggen'.

8. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Eh ja. Maar ik vind complimenten over je werk eerder vanzelfsprekend. Maar misschien is dat mijn ervaring. Ik ben gewend dat men scheutig is met complimenten, maar iedereen leverde dan ook goed werk.
    Complimenten over je uiterlijk, als je iets leuks aan hebt, of er gewoon goed uitziet vind ik niet zo vanzelfsprekend. Dat is een kwestie van smaak.
    Als er dan ineens een jong ding langskomt die "the talk of the town" is en alle aandacht gaat naar haar en misschien niet meer naar jou of naar je geleverde werk, snap ik dat je denkt van wtf?!
    Maar ik snap dat verantwoordelijkheidsgevoel niet. Je bent dr moeder toch niet?

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hoe weet iedereen dat ze geen bh draagt dan? Als ze echt zo weinig heeft denderen ze dus niet op en neer. En ook vaak genoeg dat tepels door een shirt of wat heen komen als men wel een bh draagt.

In privésfeer kun je haar niets verplichten, wel als het gaat om kledingvoorschriften in het bedrijf.

10. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Tja lullen doen ze toch wel.. Of je nou in een lap stof komt of drie delig pak..

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    precies.. die cup f van ts zal toch ook weleens ter sprake komen onder de heren? die kun je moeilijk verstoppen lijkt me?

12. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38

Ik zou er alleen wat van zeggen of subtiel advies geven wanneer haar gewone kleding te doorschijnend/uitdagend is en hiermee de mannelijke collega's uitlokt.

13. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Klinkt een beetje alsof je jaloers bent..

14. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Precies alleen zal ze dat zelf niet weten..

Ik draag vaak gewoon t-shirtjes maar met mijn E cup zie je die zelfs nog in een slobberende coltrui.. Of is daar dan ook een kledingsregel voor?
    En als iemand een strakke trui aan heeft met een gewone niet gevulde bh en het koud heeft waardoor je twee radio knoppen krijgt word er dan ook wat van gezegd? Want tja die draagt immers gewoon een bh..

15. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Ik vind dat zaken waar iets aan kunt veranderen omdat het bijvoorbeeld ongepast of als storend wordt ervaren, je daar in bepaalde situaties best in mee kan gaan.
    Als iemand een cup F of E heeft, tja dat is dan maar zo. Daar kan een persoon in kwestie ook niks aan doen/veranderen. Als je je daar aan stoort moet diegene maar de andere kant op kijken desnoods.

16. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit.

Én jaloers! Wat is dat toch met vrouwen onderling...

17. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik vind priemende tepels geen gezicht.
    Ik weet niet of daar sprake van is en of ze in haar functie met klanten in aanraking komt maar als dat het geval is dan vind ik dat ze zich netjes hoort te kleden. ...
    Dan maar zonder bh in je vrije tijd.
    Dus als de situatie daar naar is ts dan mag je daar wat van zeggen en van haar verwachten dat ze dat respecteert. Ze werkt tenslotte voor jou.

18. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig zijn wij in dit land de baas over ons EIGEN lichaam. Dat is iets wat we onze kinderen al jong leren.

Zolang de vrouw er niet bij loopt met een te kort rokje zonder ondergoed en als een kerel gaat zitten, hebben anderen daar geen bal over te zeggen!

Mijn beste vriendin heeft ook 'niks' en draagt ook geen bh. Ze kleedt zich altijd uitstekend. Een bh is een bustehouder, dus als je niks hebt om te 'houden', lekker weglaten!

Dat ze het gesprek van de dag is van de mannelijke collega's is ronduit triest!!!

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb een A-cupje en draag soms een gewoon topje en soms gewoon een BH, maar ik zou het toch wel heel vreemd vinden als iemand daar een mening over had. :p

20. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ik zou me niet met het ondergoed van anderen bemoeien. Als alles maar bedekt is.

Deel Deze Pagina