Doet ze het er om?

Discussie in 'De lounge' gestart door IngridD, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38

en de groote van je tepels

ik ben (helaas) gezegend met flinke spenen die niet plat gedrukt kunnen worden.:)

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ts schrijft nergens dat ze er niet netjes bij loopt, of dat ze geen hemdje draagt ;)

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zegt dat niet wat over jou dan? Dat jij alles onderzoekt? Wat een onzin zeg mag ze zelf bepalen wat voor topics ze opent? Ontopic ik zelf vind het mooier als een vrouw een bh draagt of ze nu cup aa of f heeft.

4. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Hoe weet je dat zij geen BH draagt? Kun je dat goed zien of valt het op doordat je als zij een getailleerd shirt/blouse draagt geen BH-band ziet, of valt het van voren op (zichtbaar tepels)?
    Ik weet niet of er van die topjes bestaan die net als BH's voorgevormd zijn zodat je de tepels niet ziet?

Mijn zus heeft ook een klein cupje en het valt heel niet op of ze nou wel of geen BH draagt, als je niks hebt om te ondersteunen dan snap ik dat je geen BH aan hebt.
    Even een aparte vergelijking maar zou jij corrigerend ondergoed dragen omdat iedereen dat nou eenmaal doet, terwijl je geen grammetje te veel weegt?

Ja ik vind het ouderwets, er moet niks, het enige wat moet is dat je jezelf moet zijn.

Waarom praten die mannen (en de anderen) over haar als zij zonder BH zijn ze jaloers op haar uiterlijk of kicken de mannen op het idee dat zij geen BH draagt?

5. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik draag echt nooit een bh, met mijn AA cup ga ik echt geen geld steken in een BH hoor.
    De eerste baas die mij komt vertellen dat ik een BH moet dragen kan diezelfde dag mijn ontslagbrief nog op zn bureau vinden.

6. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Ben het volledig met je eens.

Ik snap niet dat er serieus gereageerd wordt op deze topics.
    Gewoon een trol.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Aandachtstrekkerij?? Wàt een onzin zeg. Ik draag tegenwoordig ook heel regelmatig geen bh. Waarom? Ik vind het niet nodig, het zit niet lekker en met voeden vind ik het vaak ook niet handig. Heeft echt niks met 'aandacht trekken' te maken. Ik heb die aandacht ook absoluut niet nodig. Sterker nog, als er binnen mijn werkplek zo over mensen geroddeld wordt, zou ik eerder bij mijn baas wegleggen dat het tijd wordt iets aan de verziekte werksfeer te doen.

Ik snap ook niet wat 'netjes' ermee te maken heeft. Volgens mij slaat dat op de bovenkleding, niet op wat eronder zit.

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    :$:$

9. IngridD

IngridD Lid

22 jun 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit doet de deur dicht. Op deze manier is het écht niet leuk meer. Ik dacht hier vrij te kunnen spreken over dingen die ik op een andere manier nooit durf/wil in de openbaarheid gooien, nou, blijkbaar was ik dus flink mis. Ik vind dit echt niet kunnen.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
  11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Huh? Dus als nieuweling mag je alleen maar huis tuin en keuken vragen stellen tot je genoeg berichten hebt om wat andere vragen te stellen? Wat een onzin zeg... Wie ben jij om haar een trol te noemen.. Wat een rare reactie.

12. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Maar ik vraag me nog steeds af hoe je kunt zien dat ze geen bh draagt..

13. misa

misa Niet meer actief

Er zijn op genoeg plekken kledingvoorschriften. En geen bh aan hebben hoeft geen probleem te zijn, maar wel als je de borsten en tepels door het shirtje heen ziet of er niet verzorgd uit ziet.
    Dus tja, haar lijf, maar jouw bedrijf... ;)

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dat heeft ze toch al uitgelegd? Lijkt me vrij duidelijk dat ze hiermee bedoeld dat ze kon zien dat er geen BH aanwezig was...

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nouja, ik denk niet dat je een troll bent persé, maar ik kan me ook echt totaal niet voorstellen dat iemand zo bezig is met of een andere vrouw wel of geen bh aan heeft. Ik vind dat gewoon..onvoorstelbaar eigenlijk. En ik denk ook dat het niets te maken heeft met of ze wel of niet representatief is in jouw bedrijf maar gewoon zoals je in de openingspost eigenlijk al aangeeft, je erg "gewoon" niet goed tegen kan. Ik begrijp daar niets van. ;)

16. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Maar tussen blote huid en blote tetten zit toch een verschil.. Bij mij zie je altijd blote huid door mn voorgevel (en nee ik heb geen v hals truitjes aan)
    Moet ze zich dan maar verstoppen in een tot dr nek toe dicht geknoopte blouse of coltrui.

Vind dat zo'n onzin!

17. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL

Serieus... Reageer dan gewoon niet. Het is niet aardig van jullie en onnodig. Steek je energie alsjeblieft op een positieve manier in andere zaken want dit zorgt alleen maar voor een negatieve sfeer ..

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja maar die vrouw heeft geen tetten , dus dan zie je blote huid.. Tenminste, zo vatte ik m op :p

19. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, je bent er dus wél!
    Geef dan eens fatsoenlijk antwoord op al die insinuaties en onduidelijkheden nav je OP.

Ik zou graag willen weten in wat voor sector jij werkt, wat de relatie is tussen het meisje zonder bh en jou en of je je echt ergert aan priemende tepels behorende bij het cupje A of aan het feit dat het meisje gewoon mooi is en de mannen op de werkvloer naar haar kijken en het over haar hebben.

20. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    :d
    +1
    :d

Deel Deze Pagina