Als mensen kunnen zien dat je geen Bh draagt dan valt het op dus. Ik vind het niet kunnen, is niet representatief als je een bedrijf hebt. En het klinkt mij als aandachttrekkerij in de oren... Heeft het een negatief effect op jou is de vraag?
Ik stel voor dat we gewoon met zijn allen niet meer op dit topic reageren tot TS meer duidelijkheid geeft over de vragen van Beatsismama: Ik ben er in elk geval klaar mee, ik kan geen mening geven als ik geen idee heb waar het nou eigenlijk precies om gaat.
Dit dus! Je kunt toch gewoon uitleggen waarom je het niet netjes vind dat ze geen bh draagt? Hoe kunnen wij nou zeggen dat je gelijk of ongelijk hebt als je eigenlijk niks verteld. Ja ze draagt geen bh volgens jou, that's it. En het stukje huid verhaal. Maar je ziet bij elke vrouw die voorover bukt een stukje huid, gleuf oid tenzij ze een coltrui aan hebben of een burka oid.
Ok maar waar ik vooral benieuwd naar ben: wat is het grote verschil tussen iemand met cup a zonder bh waar je de tepels van kunt zien (djiezzz waar hèb ik het over!! ) en iemand zoals ik, met cup E, mèt bh en waar je de tepels ook kunt zien. Ben ik dan per definitie onrepresentatief?
Geef eens antwoorden op die vragen!! Zo lang als jij geen antwoorden geeft lijk je mij gewoon jaloers op die meid.
Damn.. Ik zou spontaan geen antwoord meer willen geven door de eisende toon hier.. Net of er een kleuter terecht gewezen word.
+1 TS stelde een vraag en heeft (heel duidelijk) antwoord gekregen en in het begin normaal gereageerd. Na zulke reacties zou ik zelf ook geen antwoord meer geven. Laat haar toch met rust.
Oh, ik twijfel zo waar ik me meer over verbaas.. Dat mensen niet weten wat er in dit geval met 'trol' bedoeld werd (er is zelfs nog een wikipedia-link geplaatst.. we hebben het dus níét over lelijke, harige beestjes, he?) of dat er mensen zijn die anderen, die alleen maar topics plaatsen over hardhandige inwendige onderzoeken, plak-sperma en bh-loze vrouwen, nog serieus kunnen nemen zónder te twijfelen aan de intenties van diegene..
Heel leuk een link over trol maar als je erop klikt kun je zien dat die Wikipedia pagina niet eens bestaat
+2 Mee eens! Wist overigens wel wat er met een trol werd bedoeld. Werd het niet aardiger van ofzo. Als je denkt dat iets een hoax is, reageer dan gewoon niet...
offtopic: Serieus, ik wist niet eens dat er een officiele benaming was voor mensen die opzettelijk lopen te rellen op internet(fora). Ik heb het ook nooit door wanneer iemand zoiets opzettelijk zou doen of dat het puur toevallig felle reacties uitlokt. Bij het woord trol moet ik ook als eerste aan die vreselijk enge poppetjes denken. Ik word een dagje ouder merk ik al. @TS ik verdenk jou helemaal nergens van. ik blijf bij mijn eerste bericht in dit topic. Als de dame in kwestie te uitdagend gekleed is dat ze er opzettelijk reacties mee uitlokt dan moet je daar wat van kunnen zeggen en vragen of ze er iets aan wilt doen.
Dat dit topic nu nog open is. Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo bezig ben met de borsten van een andere vrouw. En dan zeggen ze wat over mannen. ts, ben je al een gesprek aangegaan inmiddels? Of kan je het eindelijk van je afzetten?
Dat (=uitdagend kleden) is niet het geval zo te lezen: het meisje heeft cup A en heeft geen bh nodig. Het is bemoeienis van de bovenste plank! Draai het eens om:je gaat iemand met cup F toch ook niet verplichten géén bh te dragen? Is precies hetzelfde! Gelukkig mogen we in NL zelf weten wat we aantrekken! En vrouwen moeten eens niet zo vijandig tegen elkaar doen!