Ik ben het hier ook mee eens. Het is namelijk nog steeds niet duidelijk WAAROM ts zich er niet prettig bij voelt. Ik DENK dat het haar dwars zit, omdat de mannen over haar praten. De jaloersigheid druipt er namelijk vanaf.
Ik lach me dood hier Iedereen serieus reageren, denken jullie nou echt dat dit een serieuze vraag is? Dikke bullshit dit. Lees het hele topic even door en kijk hoe en waar TS (alleen) op reageert en je weet genoeg. Wat zal 'Ingrid22' een lol hebben
Iedereen zegt hier wel dat je er niks van kan zeggen... Maar op je werk is het niet meer als nirmaal om fatsoenlijk gekleed te gaan hoor... Je trekt gewoon normale dingen aan en geen dingen dat anderen je hele hebben en houden kunnen zien Dus volgens mij is dit weer hewoon zo'n typisch zeik ts af topic En schijnbaar valt het geboeg op aangezien iedereen het erover heeft @ ts Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat ze zich representatief dient te kleden Of dat nou met een bh een hemd of weet ik t wat is maakt geen reet uit
Haha geweldig dit! Waar mensen zich allemaal druk om kunnen maken tegenwoordig. Maar gelukkig heb ik vanavond wel wat geleerd over trollen
Hier een maatje AA en ik zou precies hetzelfde als haar denken. Nu zijn ze wel iets gegroeid door de BV dus nu moet ik echt wel iets dragen.. Droeg vroeger ook geen BH, er was niks te ondersteunen. Droeg wel een hemd dat stel je zou stijve tepels krijgen dat niemand het ziet. Je kan haar wel aanspreken dat andere mensen het opvallen dat ze geen bh draagt en er over geroddelt word, dat je zelf dan iets als een hempje zou dragen.
Maar er valt helemaal niks te zien. Ts heeft het erover dat als die vrouw bukt, je een stukje huid ziet. Nou nou, poeh poeh. Volgens mij heeft iedereen dat hoor, tenzij je je shirt vast taped aan je lijf.
Maar je houd er toch rekening mee door geen v hals aan te doen dan... Dan denk je er toch overna en ben je toch representatief Maar jij gaat toch niet in je blote tieten naar buiten rennen zodat iedereen het kan zien In beide gevallen zie je huid... Het gaat erom HOE je die huid laat zien.. Lekker bijdehand hier allemaal weer
Alleen weten we niet precies welke huid bedoelt word Op je borsten zit nl ook huid... Zie je de huid van het begin van decollete en dus niet de borsten zelf Of zie je ook de huid van de borsten zelf en dus de borst... Niemand weet het... Jij kan dus ook niey beweren dat er geen borst zichtbaar is Net zoals ik niet kan beweren dat dat wel zo is
Ook niet dat ze dat wel is... Het geval van het stukje huid is nl op een aantal verschillende manieren te interpreteren... Niemand heeft er dus een nuttig antwoord op Of ze wel of niet netjes gekleed is Of er wel of geen tepels doorheen komen Of het meisje wel of geen aandacht wil... Allemaal speculaties
@Biny: ik neem aan dat de betreffende jongedame sowieso niet bloot door de gangen van het bedrijf rent. Uit de reacties van ts blijkt ook nergens dat ze zich uitdagend / niet-representatief kleedt. Het gaat puur om het ontbreken van een bh en verder (volgens mij) normale kleding. Ik vind nog steeds dat ts echt verkeerd bezig is. Als haar (mannelijke) werknemers zo massaal praten over het feit dat het meisje zo aantrekkelijk is en over het feit dat ze blijkbaar heen bh draagt, hoort zij daar wat aan te doen. Er staat nergens in de arbo wetgeving dat het dragen van een bh verplicht is. Er staat wel in heel duidelijke termen in dat de werkgever seksuele intimidatie moet voorkomen. En ook dat het bij seksuele intimidatie niet gaat om de intentie maar om hoe het wordt ontvangen. Ik vind de dingen die hier gezegd worden toch sterk die kan op neigen. Zeker in combinatie met elkaar: het aantrekkelijk gevonden worden en het feit dat de heren blijkbaar dusdanig naar haar borsten kijken dat het ontbreken van een bh opvalt - en elkaar daar ook 'gezellig' op wijzen. Als de betreffende werkgeefster zich hierdoor niet op haar gemak voelt, heeft ze wel degelijk een grond om een klacht in te dienen. En ik vind het echt erg dat ts als werkgeefster / leidinggevende niet alleen niks doet om dit te stoppen, maar er nog aan meedoet ook!
@ tupp Dat ligt er dus aan hoe je het stukje over de blote huid interpreteert... De conclusie is dus uiteindelijk dat NIEMAND het weet alleen ts En aangezien ts niet heeeel aardig behandeld word en geen antwoord geeft is er een kleine kans dat we er daadwerkelijk achterkomen hoe het nu zit... Verder ben ik het er ook mee eens hoor dat de mannen aangesproken moeten worden... Maarja... Ook daar rijst de vraag.. Bukt ze ook diep voor hun neus? En wat is er dan te zien? Als het te ver gaat kan dat van haar kant natuurlijk ook niet En zo niet moeten die mannen extra onder de duim gehouden worden
Het topic gaat over het ontbreken van een bh en de vraag of dat kan tegenwoordig. Of het nu écht lekker zit (ts kan zich dat niet voorstellen) of dat het een soort aandachtstrekkerij is. Zij vindt het vreemd in ieder geval. Als die griet daadwerkelijk met haar borsten praktisch ontbloot liep, had het topic een hele andere titel gehad.
Die mannen moesten eens weten dat hier een topic is wat over de ontbrekende bh van hun collega gaat.... pffff ik denk dat er gewoon niks te zien is, en dat ts zich aansteld. Het is heel normaal om geen bh aan te hebben als je haast geen borsten hebt, het is gewoon het idee wat die mannen er bij hebben. Daar zou ts beter aandacht aan kunnen besteden. Ik wou dat ik geen BH aan hoefde, wat een dure rotdingen zijn het :x maar inderdaad, zonder is ook geen porem met cup E
Het zijn zoveel pagina's dus ga niet eens moeite doen te lezen maar het eerst wat door mijn hoofd schoot... Een dikke vette trolololololol ff off kijk nou naar dat aandoenlijke koppie....
Ik neem aan dat je hier met blote huid bedoelt dat je een stuk meer ziet dan dat je lief is en dat, als ze een bh of hemdje aan had gehad, dit niet het geval was geweest? Dan mag je haar erop aanspreken. Fijn voor de heren (en misschien vindt ze het zelf ook wel leuk) dat die er zich mee vermaken maar jij hebt zo te lezen wel (een deel van) een bedrijf te runnen en de verantwoordelijkheid dat iedereen het werk op een goede manier kan uitvoeren in een prettige werkomgeving. Wat ze in haar vrije tijd doet moet zij weten, op je werk heb je je fatsoenlijk te kleden. Verder denk ik ook dat ze haar eigen carrieremogelijkheden in de weg zit. Iedereen zal voornamelijk blijven zien als 'die zonder bh' en haar waarschijnlijk niet 100% serieus nemen. Misschien zet dat haar aan het denken.