Show hier je Aquarium / Vissen

Discussie in 'De lounge' gestart door RSL, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Zoals de titel al zegt...

Ik ben erg dol op mijn aquarium, en t lijkt me leuk om eens een kijkje te nemen bij een ander in het aquarium,of viskom dus kom maar op met de foto's!

Mijn foto's volgen nog

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Hier de foto's van mijn trots :) Ik heb niet alles goed op de foto gekregen dus hier een aantal foto's..

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    hier alleen nog half dode garnalen erin
    er komen wel visjes bij

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    hoe groot is jou aquarium?

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Leuk! Ik hou van vissen en aquariums, hebben nu zelf nog maar 2 visjes en hij is niet erg mooi meer.

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Zonde he.. ik heb dr ook garnalen in maar die zijn erg goed in verstoppen. Mijne is 60x30x30 is geloof ik zo'n 60 liter.. de jouwe?

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    wij 40 liter
    ik zou wel een grotere willen maar deze hebben we net haha
    dl wilde graag vissen :)

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik wil zo graag een kleine aquarium, dus ik kijk mee :D

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zal die van mij maar niet op de foto zetten is niet echt een mooie meer. ben hem aan het afbouwen maar de laatste 2 zijn erg hard. die we nu hebben is 80 cm bij 50/50 . hiervoor hadden we 1 van 100 cm lang. momenteel is het dus veel groen en 2 visjes. hij was ooit heel mooi ;)

10. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    wauw super zo'n grote!

Ik ben begonnen met een 30 ltr.. die heb ik een half jaar gehad, en toen heb ik ml verteld dat de vissen te weinig ruimte hadden, en dat dat zielig was :) Was gewoon bullsh*t want ik wou een grotere hahaha Sinds die tijd zijn er aardig wat bij gekomen en ben gister los gegaan met mn 5x neontetra's, 5x roodkopzalm, 3 vrouwen guppen, en 1 man. En vandaag heb ik de Beaufortia Leveretti gehaald (die aparte rogachtige zuignap) Word weer vrolijk ervan nu.. na die ziekte ben ik 10 guppen kwijt geraakt, en de rest deed het gelukkig nog goed. De zieke vissen steeds optijd verwijderd, en toen een kuur erin..
    Ik kan er zo lekker rustig van worden, lekker met mn stoel of bal voor het aquarium... Ml denkt dat het bij deze grootte blijft :)

11. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Wij hebben ook een aquarium van 1 meter, laatste tijd erg druk geweest dus iets minder tijd gehad om te snoeien.
    Er zitten op het moment een paar kardinaal tetra's in, een koppel ancistrus longfin, 1 ayta gabonisis en een aantal vuurgarnalen.

We willen binnenkort de bak weer helemaal updaten en weer wat mooie vissen erin.

12. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    #13 RSL, 26 jun 2014
    Laatst bewerkt: 26 jun 2014
    Dit is hem in zijn geheel

13. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik heb zee aquarium. Door warmte (zowat elke zomer last van) rode flap. Ben nu begonnen met kuurtje mycosidol. Heb op het moment geen foto.

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Wij hebben er eentje van 100 cm. Momenteel niet op zo'n allermooist. Bijwerken is er de laatste tijd even niet van gekomen. Er zit van alles in aan visjes (guppen, zalfjes, en nog veel meer). Zitten ook nog een sluierstaart en zo een met bolle oogjes in want dat begon het mee).

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    grote bak is idd erg mooi en in dit huis zt al een mooie speciale plek voor een bak dus we waren helemaal hapy eerst dat we hem weer konden opbouwen. maar heb dr gewoon te weinig tijd voor. met 2 kids en heel veel andere huisdieren. wel jammer hoor want als hj goed onderhouden is dan is het echt heel mooi.

we hebben er alleen al zoveel problemen meegehad. pomp lek, midden in de drukte warmteding stuk in het weekend, kinderen die de knop uitdrukken waardoor de kachel uitgaat of de pomp. en dus koude vissen die het niet allemaal redden.
    zon zuignap hadden wij ook die van ons was op het laatsts echt mega groot echt mooi beest was wit en overleefde alles. helaas is deze ook heengegaan eind vorig jaar toen was ik er dus ook klaar mee....... nu hebben we nog 1 neon tetra en een goudivs achtige.

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    2 meter aquarium ruim 800 liter speciaal voor een erg groot wordende vis die we in een groep hebben. Wat bijvissen erbij voor de beweging overdag en een algenopruim ploeg.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier een 120 liter aquarium, 1 meter zowieso maar exacte afmetingen geen idee:p
    In de bak zitten:
    3 hoogvinkarpers
    3 zwaarddragers
    3 roodkopzampjes
    3 neontetra's
    2 goud gouramie's
    1 pleco, de kleinste type
    En 2 algen opruim dingetjes haha

18. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    gaaf! ! foto?

Worden jullie dr ook zo blij van? Ik wel. .

19. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Foto! :D

Deel Deze Pagina