Zoals de titel al zegt... Ik ben erg dol op mijn aquarium, en t lijkt me leuk om eens een kijkje te nemen bij een ander in het aquarium,of viskom dus kom maar op met de foto's! Mijn foto's volgen nog
Hier de foto's van mijn trots Ik heb niet alles goed op de foto gekregen dus hier een aantal foto's..
Zonde he.. ik heb dr ook garnalen in maar die zijn erg goed in verstoppen. Mijne is 60x30x30 is geloof ik zo'n 60 liter.. de jouwe?
zal die van mij maar niet op de foto zetten is niet echt een mooie meer. ben hem aan het afbouwen maar de laatste 2 zijn erg hard. die we nu hebben is 80 cm bij 50/50 . hiervoor hadden we 1 van 100 cm lang. momenteel is het dus veel groen en 2 visjes. hij was ooit heel mooi
The Top 25 Ranked Freshwater Aquariums in the World «TwistedSifter Kwm deze link gisteren op fb moooi
wauw super zo'n grote! Ik ben begonnen met een 30 ltr.. die heb ik een half jaar gehad, en toen heb ik ml verteld dat de vissen te weinig ruimte hadden, en dat dat zielig was Was gewoon bullsh*t want ik wou een grotere hahaha Sinds die tijd zijn er aardig wat bij gekomen en ben gister los gegaan met mn 5x neontetra's, 5x roodkopzalm, 3 vrouwen guppen, en 1 man. En vandaag heb ik de Beaufortia Leveretti gehaald (die aparte rogachtige zuignap) Word weer vrolijk ervan nu.. na die ziekte ben ik 10 guppen kwijt geraakt, en de rest deed het gelukkig nog goed. De zieke vissen steeds optijd verwijderd, en toen een kuur erin.. Ik kan er zo lekker rustig van worden, lekker met mn stoel of bal voor het aquarium... Ml denkt dat het bij deze grootte blijft
Wij hebben ook een aquarium van 1 meter, laatste tijd erg druk geweest dus iets minder tijd gehad om te snoeien. Er zitten op het moment een paar kardinaal tetra's in, een koppel ancistrus longfin, 1 ayta gabonisis en een aantal vuurgarnalen. We willen binnenkort de bak weer helemaal updaten en weer wat mooie vissen erin.
Ik heb zee aquarium. Door warmte (zowat elke zomer last van) rode flap. Ben nu begonnen met kuurtje mycosidol. Heb op het moment geen foto.
Wij hebben er eentje van 100 cm. Momenteel niet op zo'n allermooist. Bijwerken is er de laatste tijd even niet van gekomen. Er zit van alles in aan visjes (guppen, zalfjes, en nog veel meer). Zitten ook nog een sluierstaart en zo een met bolle oogjes in want dat begon het mee).
grote bak is idd erg mooi en in dit huis zt al een mooie speciale plek voor een bak dus we waren helemaal hapy eerst dat we hem weer konden opbouwen. maar heb dr gewoon te weinig tijd voor. met 2 kids en heel veel andere huisdieren. wel jammer hoor want als hj goed onderhouden is dan is het echt heel mooi. we hebben er alleen al zoveel problemen meegehad. pomp lek, midden in de drukte warmteding stuk in het weekend, kinderen die de knop uitdrukken waardoor de kachel uitgaat of de pomp. en dus koude vissen die het niet allemaal redden. zon zuignap hadden wij ook die van ons was op het laatsts echt mega groot echt mooi beest was wit en overleefde alles. helaas is deze ook heengegaan eind vorig jaar toen was ik er dus ook klaar mee....... nu hebben we nog 1 neon tetra en een goudivs achtige.
2 meter aquarium ruim 800 liter speciaal voor een erg groot wordende vis die we in een groep hebben. Wat bijvissen erbij voor de beweging overdag en een algenopruim ploeg.
Hier een 120 liter aquarium, 1 meter zowieso maar exacte afmetingen geen idee In de bak zitten: 3 hoogvinkarpers 3 zwaarddragers 3 roodkopzampjes 3 neontetra's 2 goud gouramie's 1 pleco, de kleinste type En 2 algen opruim dingetjes haha