Hallo allemaal, Weet iemand misschien of morgen(zondag 9 december) de winkels open zijn in Haarlem? Zoals bijvoorbeeld: Hema, Kruitvat, Action, Prenatal, kledingwinkels etc.?! Ik hoop dat iemand dit weet! Liefs, Lovefilu
ik woon er. Vaak loop ik op zondag wel even een stukje door de stad maar hou er rekening mee dat er veel winkels pas rond twaalf uur open gaan. Kledingwinkels zijn vaak wel open, die hebben een blik personeel. Hema is met de feestdagen bijna altijd op zondag open, prénatal zou je ff moeten checken op de website denk ik action is idd dicht op zondag. [edit] volgens mij is V&D ook wel open op alle zondagen in december heeft ook kleding, kinderspul, speelgoed en wat huiselijke spulletjes. Wie weet slaag je daar wel in een keer!
Dank jullie wel!! Weten jullie welke website ik kan raadplegen en is v&d ook pas 12 uur ongeveer open?
De winkels gaan vrijwel allemaal pas om 12 uur open op welke koopzondag dan ook. Ik zoek altijd koopzondag op bij google.
Koopzondag Haarlem 2012 - Koopzondagen.NET Alle koopzondagen in Haarlem op een rij | Koopzondag Haarlem Koopzondag in Haarlem