wie gaat er dit jaar ook naar dogwalk 2011? is van dutchpuppy! wij gaan er samen met vrienden naar toe, we hebben allebei een labrador kunnen ze ff lekker wandelen met alle vriendjes aan het strand haha. en ik was benieuwd of iemand van hier daar ook naar toe gaat.
ik vind het nogal duur... 10 euro per hond vind ik echt TE Ik heb 2 hondjes dus dat zou me ff 20 euro kosten en als ik samen zou willen met mn moeder bijvoorbeeld al 40... want ja je laat niet 1 van de 2 thuis... Ik vind de hondenwandeling ieder jaar in Hellevoetssluis wel erg leuk, is gratis ook maar ruimte genoeg om ook aan het goede doel te schenken, ieder naar zn eigen portomonee
ja ik vond het ook wel duur maar me vriendin wilde graag dat we meegingen en ik dacht ach ja voor een keer kan het wel
wat houd het precies in? heb een bruine labrador van 8 mnd dus ben er nog niet zo in thuis.. strand enzo vermijden we nog ivm zijn heupen en ellebogen en de groei, maar een lekkere wandeling op normaal vlak terrein kan makkelijk maar het is echt aan het strand begrijp ik?
Het is idd een strandwandeling voor het goeie doel. Lijkt me echt heel leuk hoor maar ik kan 10 euro per hond gewoon niet opbrengen.
die in hellevoetsluis is net geweest en dus volgend jaar weer... ga er zeker heen! Hondenwandeling - Welkom