Aangezien het gros hier anoniem zit en dus lekker kan spuien, nou? Nav het liefdesverdriet Topic. Mijn verhaal kennen jullie nu wel
Ja in het verleden. Ik ben vreemd gegaan en de volgende dag heb ik mijn relatie verbroken. Ivm gewelddadige ex heb ik toen niet verteld dat ik vreemd was gegaan.
Ja. Maar ik vind dit soort topics/fora helemaal niet het type medium waarop ik het hoe of wat zou willen spuien. Ik vind zelfs familie of vrienden niet het medium aan wie ik dergelijke dingen zou willen spuien. Soms gebeurt bepaalde shit nu eenmaal en daar doe je dan uit persoonlijke overwegingen al dan niet iets aan. Ik zie het nut er niet van in dat met anderen te gaan delen.
Nee, wel heftig verliefd geweest op een ander en dat bleek wederzijds, maar meer dan samen koffie drinken op het werk en een streel over elkaar hand is er nooit gebeurd. Mijn man wist daar alles van, dus geen geheimen ook over die gevoelens.
Nee. Wel een tijdje iets gehad met een man die een vriendin had. Eén grote rollercoaster die periode. Twijfelde later of ik zijn vriendin op de hoogte moest brengen, kan me niet voorstellen dat zij gelukkig is in een relatie met zo'n notoire vreemdganger. Uiteindelijk niet gedaan (ik kende haar ook niet, dan had ik haar op social media oid moeten gaan zoeken).
Nee, maar het had in mijn vorige relatie weinig gescheeld. Gelukkig was ik me ervan bewust dat dat betekende dat mijn relatie helemaal niet goed zat. Die heb ik beeindigd voordat er iets zou gebeuren. Met die ander is het ook nooit wat geworden, het was voor mij meer een eye-opener waar ik stevige conclusies aan heb verbonden.