dokter bellen? buikkramp 18 maanden...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mavi derya, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn zoon heeft afgelopen nacht heel onrustig geslapen.. hij sliep naast me maar wilde de hele nacht aan de borst en hij werd elke keer huilend wakker.. Overdag ging het beter wel ljengelig en hij had geen koorts dus ik heb de huisarts niet gebeld..

Maar nu heeft hij elke keer buikkrampen denk ik.. zijn benen overstrekt hij helemaal als hij zit en hij begint te huilen.. een paar seconden later is het over om een paar minuten later weer opnieuw te beginnen.. zouden jullie afwachten of toch de huisarts bellen?

2. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Ik zou wel bellen

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb toch maar even gebeld het advies in pcm.. dus ik hoop dat het helpt en we redelijk kunnen slapen vannacht. .

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    jeetje, idd goed dat je gebeld hebt hoor!
    hopelijk gaat het vanacht beter...
    misschien last van ontlasting of sterk gekruid eten ofzo?

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hij eet al 2 dagen heel weinig.. nou eet hij nooit veel maar de laatste dagen bijna niks..

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hij zal misschien buikgriep hebben, dat heerst..

7. maliro

maliro Niet meer actief

buikgriep heerst idd. mijn dochtertje heeft al 2 weken diarree (normaal heeft ze forlax om te kunnen poepen, dit is dus het andere uiterste), we moeten het nog even aanzien van de huisarts. Maar ik bel morgen weer, kind is inmiddels een kilo kwijt, zit me niet lekker.
    Mijn advies zou zijn om te luisteren naar je moedergevoel! als het niet goed voelt gewoon bellen. Hopelijk een rustige nacht!

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Het heerst idd, vriend hier ligt ook al 4 plat (als ie niet op de pot zit).
    Maar 2 weken diarree vind ik ook wel te lang voor een kleintje, beterschap voor de ziekies!

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Nou ik denk dat ik straks weer de huisarts ga bellen.. vannacht was het weer drama.. weer de hele tijd huilend wakker worden. .
    Nou krijg ik zelf ook nog keelpijn dus ik hoop dat ik niet ook ziek word!

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zou me niet zo'n zorgen maken hoor !
    Gemiddeld worden ze na het eerste jaar 8 x per jaar gevat door een virus, verkoudheid maar ook griep hoort hierbij. Zoontje (22 maanden) is afgelopen 2 maanden getroffen door 2 x verkoudheid inclusief een week lang hoesten ook s'nachts en een paar dagen buikgriep. Gewoon elke zoveel uur pcm geven 240 mg nu he is na 1 jaar verhoogd ;) zodat die een spiegel op bouwt. Ook gewoon geen eten aan bieden drinken is genoeg. Ik weet hoe slopend het is , maar wat ik lees lijkt me niets om me zorgen om te maken beterschap!

Deel Deze Pagina