2 jaar en 's nachts veel wakker

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mama van Isabella, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ons meisje is de laatste tijd telkens 's nachts weer wakker. Vind het opzich niet heel erg hoor maar ben benieuwd of hier meer kindjes last van hebben.
    Ze wordt bijvoorbeeld wakker om 23 uur. Huilen, huilen en nog eens huilen. Ze wordt weer wakker om half 5 en weer om half 7. Uiteindelijk slaapt ze dan door tot half 8 zoals bijvoorbeeld vanochtend. Eigenlijk is er ook niks aan de hand. Soms wil ze wat water, soms heeft ze het een beetje koud of ze is haar speentje kwijt. Ze slaapt dan ook meteen weer verder (meestal).
    Maar straks als haar broertje er is is het wel lastig dat zij ook nog 3 keer per nacht wakker wordt. Iemand tips?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik lees mee. Zit met hetzelfde probleem. Meisje word om 12 uur. om 4 uur en om half 7 meestal wakker. Om 12 uur is het vaak slokje drinken en slaapt ze verder, maar de andere twee keren is het drama.
    Eigenlijk is het enigste wat werkt haar oppakken, bij mama leggen. Dan slaapt ze direct en kan ik haar na een minuut of 10 weer in haar eigen bed leggen en slaapt ze verder. Helaas ben ik dan klaarwakker.
    Heb al geprobeerd haar te laten huilen, erbij gaan zitten, steeds weggaan en terugkomen. NIets lijkt te werken.

3. Tink

Tink Niet meer actief

Hier geen drama (gelukkig), maar wel regelmatig 's nachts even wakker. Ze is dan meestal haar knuffeltje kwijt en roept dan om papa of mama.
    We maken er zelf ook nooit een toestand van, geen licht aan, halen haar niet uit haar bedje. Knuffeltje zoeken, kus en klaar, we gaan weer slapen, daaaaag!

Deel Deze Pagina