Is er een Dierenarts-(assistente) op ZP?

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMum, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mijn moeder belt mij net op, ze waren onderweg naar Spanje om daar voorgoed te gaan wonen.

Nu is net haar tas gestolen, met alles erin, inc de paspoorten van de honden.

Nu vraagt zij zich af wat ze nu moet doen?
    Waar kan zij een melding maken en waar kan zij nieuwe opvragen/aanvragen/ophalen?

Het mag ook via PB hoor!
    Alvast dank voor je tijd!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik denk dat je het beste even haar oude dierenarts kan opbellen. Zij hebben de gegeven van de dieren en kunnen daarmee denk ik op basis van chip wel een nieuw paspoort aanvragen.

Wel erg voor je moeder zeg, al haar spulletjes weg!

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Idd even de oude dierenarts vragen of ze nieuwe paspoorten willen maken en opsturen. Alleen zijn ze dus nu nog onderweg begrijp ik?

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ze zijn nog een km of 200 van hun nieuwe huis af, onderweg hebben ze al naar de banken gebeld en de passen zijn allemaal geblokkerd.Paspoorten en rijbewijzen doen ze op het consulaat/ambassade regelen morgen en dan is dat allemaal geregeld.Maar de 2 Boerboels, die moeten ook weer hun papiertje terug natuurlijk.Alvast dank voor jullie info, eigenlijk best vanzelfsprekend ;)

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Als het goed is staat alle info in de computer bij de dierenarts en hebben die er dus geen moeite mee een nieuwe te maken. Idd wel zo fijn dat ze straks weer hun paspoort hebben.
    Wat vreselijk dat zoiets nou weer moet gebeuren zeg:(
    Hopelijk is gauw alles geregeld en kunnen ze genieten.

Deel Deze Pagina