Ik ben 27 feb voor het laatst normaal ongesteld geworden. Vond wel dat het "lastig op gang kwam". De keer ervoor was ik 4 dagen overtijd. Nu merk ik sinds een weekje dat mijn borsten wat pijnlijk zijn en ik voel een soort gerommel in mijn buik. Ik twijfel of ik een testje moet halen. Het zou geweldig zijn als het deze keer zonder mmm is gelukt, maar ik betrap mezelf erop dat ik bij elk dingetje denk 'zou het'???? Wat zouden jullie doen? Wel of niet testen?
Een testje kan nooit kwaad denk ik? Hoe langer je rondloopt met de gedachte dat het misschien wel zo is, hoe groter eventueel de teleurstelling. Is op 27 februari je menstruatie wel echt doorgezet, of was het uiteindelijk überhaupt minder dan normaal? Ik hoop voor je op een positieve test!!
Als je op 27 feb ongesteld werd, is er nu nog geen eens een eisprong geweest. Je zit nu op dag 11. Testen heeft dus geen zin.
Ik had dat ook een maand geleden, dacht echt dat ik zwanger was, het gevoel was er. Maar njet, waren pre-menstruele symptomen die ik nog nooit gevoeld had.
Ik werd bij pijn dochter ook gewoon ongesteld ! 2 weken na mijn menstruatie voelde ik me anders . Deed een test en 2 dikke lijnen !! Dus gewoon testje wagen !!