Dokter bezoek

Discussion in 'Zwanger worden' started by sweet84, Apr 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweet84

sweet84 Bekend lid

Apr 16, 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk de vraag ook al ergens anders gesteld.

Mijn vriend en ik hadden twee maanden geleden afgesproken met de dokter dat als het dan niet gelukt is dat we terug moesten komen. Hij zou ons dan doorverwijzen naar het ziekenhuis. Maar gaat hij mij dan ook onderzoeken, of gebeurt dit pas in het ziekenhuis?
    Ik heb vandaag getest en de test was negatief. Ik had gister wat bruine afscheiding, dus aankondiging van ongi. Maar mijn vriend wil morgen gelijk naar de dokter, kan dat dan ook als je ongesteld bent?
    Ik ben al zo blij dat mijn vriend naar de dokter wil voor onderzoeken. Er zijn volgens mij genoeg mannen die niet willen....

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    Nee hoor, voor zover ik weet gaat de dokter zelf jou niet onderzoeken. Ik ben ook geweest toen ik ongesteld was en had 3 weken later een afspraak bij de gyn. Ik zou gewoon lekker gaan! Succes!

3. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

Oct 21, 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sweet: je kan gerust gaan als je ongesteld bent!,
    Net wat noeska zegt, de ha zal zelf geen onderzoek doen en stuurt je door naar de gyn, deze afspraak kan eventjes duren en daar komen de onderzoeken pas.

Wij hebben zelf gehad dat me vriend zijn zaad eerst werd onderzocht, en daarna zijn wij doorverwezen naar de gyn.

Succes!

Share This Page