Ben ik nou de enige die haar heeeeeeel vreemd vindt? En dit programma ook een beetje raar vindt tussen de bob de bouwer door?
Waarom vreemd? Het is een onderdeel van schoolTV. Ik vind het een leuk en grappig programma, bedoelt voor kinderen vanaf een jaar of 8/9. Jeugdjournaal komt ook tussendoor op Nederland 3. En gelukkig zit er zo'n PR+ knop op je afstandsbediening.
Het is wel apart maar wel voor een andere lft categorie. Ik denk dat mijn 10 jarige zoon het wel grappig zal vinden haha
Het zit ook bij Schooltv weekjournaal, dus grote kans dat veel kinderen van groep 7/8 het op school kijken! Soms vind ik het wel erg ver gaan....
Ik vind het een goed programma. Er zijn nog steeds veel (nu ) pubers (14/15/16 jr of ouder ) Die 0,0 voorlichting hebben gehad. En dat terwijl het toch nodig is. En aangezien ze jeugd steeds vroeger is met het hebben van s.ex vind ik het geen overbodig programma. Ik weet wanneer het op ned3 is dus rond dat tijdstip zetten wij het niet aan aangezien mijn 2,5 jarige het nog niet hoeft te zien.
Ik heb het even opgezocht, want ik kende het helemaal niet. Maar wat verschrikkelijk! Kan me toch niet voorstellen dat dit de bovenbouw aanspreekt
In mijn groep 7/8 is het iedere week hilariteit alom! Het verbaast me hoe weinig ze eigenlijk weten, terwijl ze overal zo'n grote mond over hebben....
Jaaaa wat ik begrepen heb, (van kids van vriendinnen) is dat het juist wel heel erg aanspreekt! Door de humor en de BN'rs. En als het aanspreekt letten ze in ieder geval beter op. En praten ze er wellicht nog een keer over. En dat lijkt me al een prestatie! Ik zag er laatst een stukje van en moest er ook wel om lachen.
Maar het is inderdaad wel goed om even te weten dat het gewoon overdag komt Lijkt me ook nog geen programma voor mijn kleuter en dreumes
Grof en onsmakelijk. Op de school van mijn kinderen wordt dit absoluut niet vertoond. Sex wordt hier vulgair en plat van gemaakt.
Tsjah, ik had niet anders van jou verwacht DM. Er is een hele actie groep tegen Dokter Corrie, is dat niet wat voor jou? Of zit je er al bij? Hier is het ook een grote hit op school. Er wordt met humor over gesproken. Niet zo preuts, afstandelijk. Niet alsof het iets engs of vies is. Gewoon, lekker er om lachen en er goed over praten. En ik verbaasde mij er ook over, hoe weinig sommige kinderen weten. Die ouders leven echt onder een giga steen. Even serieus. Deze aflevering. Wat is hier plat, ordinair of vulgair aan? NTR: Schooltv - Dokter Corrie: "Eerste erectie" - met Willie Wartaal - YouTube Ik hoor of zie het niet. Het gaat over een stijve p*emel. Iets waar 99.9% van de puber jongens 'last' van hebben. Thats it, niet meer en niet minder. Veel schamen zich er voor en durven ze er niet over te praten. Er was zo'n christengekkie op de radio die zei 'Dan zegt die dokter wel 10 keer piemel piemel piemel' . Ja.... dus? Dat is het toch ook? Stel je toch niet zo aan, met je piemelvrees.
Eens.' Wil ook wel eens met zoon lief over dit soort dingen praten weetje wat hij dan doet. Gooit de kussen van de bank naar mijn hoofd krijgt een rode kop en loopt zo de huiskamer uit. Over sex kan ik niet met hem praten. Dus dit programma lijkt mij prima geschikt voor kinderen en de vragen die kinderen daar oer hebben. Soms bereik je met humor meer dan als moeder die haar kind wil voorlichten.
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar deze keer ben ik het eens met je eens! Gelukkig wordt dokter Corrie op de basisschool waar onze kinderen naartoe gaan, niet vertoond. Ik zou het daar nl ab-so-luut niet mee eens zijn!:x
Nou als je nou even het topic leest over met opa in bad dan had je geweten dat piemelvrees me vreemd is! Maar ik vind Dr. Corrie dom en smakeloos. Een typisch voorbeeld van mensen die zich eigenlijk generen en dat maar overschreeuwen met platvloersheid. Niets nieuws. Toen ik kind was had je 'Open en Bloot' van de VARA, waarin ook zo raar gedaan werd. En vlak daarna 'leuke topics' in de 'Stratemaker op Zee-show' en 'J.J. de Bom' met van die liedjes als 'Pieleman pieleman trek er maar eens lekker an' al mocht ik die tijd pedofilie nog, dus eigenlijk waren ze 35 jaar geleden een stuk vooruitstrevender dan nu. Maar goed, Dr. Corrie is dus gewoon oudhollandse traditie...