Wel zwanger? niet zwanger? kan ik wel zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door welcome, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welcome

welcome Nieuw lid

16 apr 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

wat ongelofelijk fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.. ik weet niet helmaal of ik het wel goed doe.. maar ik probeer het maar gewoon even zo.. Ik heb de wens om zwanger te raken en ben daarom sinds half januari gestopt met de pil en werd eind van die maand ongesteld. Sindsdien ben ik niet meer ongesteld geworden.. Ik weet niet hoe het kan, maar ga er vanuit dat dit komt omdat ik gestopt ben met de pil.. Ik heb er een paar testen aan gewaagd maar tot noch toe negatief. Ook heb ik in begin april mijn bloed laten testen omdat ik erg last had van mijn hoofd, de dokter wou dat. Daar komt uit dat ik waarschijnlijk een traagwerkende schildklier heb.. Het is nog niet heel duidelijk, maar dat zou kunnen. Zou het daar door komen dat ik nog niet ongesteld ben geweest? Heeft iemand van jullie hier ergens ervaring mee? ben echt een beetje in paniek.. heb gewoon de angst dat er van alles met me mis is.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. Alvast heel erg bedankt!

Groetjes!

2. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken, ik heb er wel 6-8 maanden over gedaan voor dat het weer een beetje normaal was. En nog steeds heb ik lange cyclussen, ik word soms maar eens in de 6-8 weken ongesteld. Geef je lichaam de tijd, het kan wel een jaar duren voordat je weer rust en regelmaat hebt.

Mocht je lange cyclussen houden, zou je bijv kunnen overwegen om teunisbloemolie te slikken (bevorderlijk voor een gezonde cyclus) of als je zwanger wilt worden bijv Etos Zwanger Worden capsules. Ik slik die laatste al ruim een maand, en merk dat mn cyclus korter is geworden: dus regelmatiger!

3. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    En shatavari tabletten hebben ook invloed op je cyclus. Die slik ik nu erbij naast de etos zwanger worden. En idd ontpillen kan lang duren helaas.

4. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan je niet helpen, was al lang van de pil af voordat we ervoor gingen. Maar ik kan me je stress wel voorstellen en ik wens je heel veel succes!!

5. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik weet niet wat je met het schildklierprobleem moet, sorry. Kan je HA je daar niet wat over vertellen? :)

Ik heb ook lange cyclussen... Ben nu na 58 dagen ook weer niet ongesteld, het komt 'gewoon' van de pil.. :(

Succes!

Liefs,

Deel Deze Pagina