zwanger worden maar toch twijfels

Discussion in 'Zwanger worden' started by Deng, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deng

Deng Actief lid

Nov 19, 2007
    175
    0
    0
    Wil wel weer zwanger worden van mijn tweede, maar heb ook wel weer angst.
    Doordat ik van mijn eerste ben bevallen met een zeer hoge bloeddruk,dat begon al in de 24 week, met 38 weken ingeleid door bloeddruk, maar geen zwangersch.vergif. enz.

Nu ben ik bang dat dit weer gebeurt.
    Wie herkent dit??

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi, ik herken het ook. Bij de eerste vanaf 27 weken hoge bloeddruk maar gelukkig nooit eiwit in de urine. Ons dochtertje kwam vanzelf twee weken te vroeg net voordat ik opgenomen had moeten worden. Ik was erg blij.

Nu gaan we voor de tweede en ben bijna 37 jaar nu. Toch denk ik er niet zo veel aan omdat je volgens mij automatisch bij de gynaecoloog terecht komt als je eerder medisch bent geweest. Ze zullen me wel in de gaten houden denk ik dan. En een tweede zwangerschap kan heel anders lopen hoor dus het is niet gezegd dat het weer zo loopt.

Hoe oud is je eerste kindje nu?

Groetjes Charlie

3. Deng

Deng Actief lid

Nov 19, 2007
    175
    0
    0
    bedankt voor je verhaal, het kan inderdaad heel anders lopen.

mijn dochter is van 10-09-08
    hoe is jou bloeddruk nu?
    Heb tijdens zwangerschap ook med. gehad

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Volgens mij is mijn bloeddruk nu heel laag want dat is die sowieso altijd.

126/64 meet ik net, heb een meter thuis. Maar het duurde wel een half jaar na de bevalling voordat die zakte. Hield ook nog lang veel vocht vast. Maar het kwam ook gewoon door de stress van het hebben van een kindje.

Zou me er niet te veel zorgen over maken. Gaan jullie er nu voor of wacht je toch nog even?

Charlie

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    bij de eerste had ik het ook en ook nog erg na de bevalling
    bij de tweede had ik het niet voor de bevalling maar wel na de bevalling weer.

als er nu een derde komt krijg ik al medicatie voor de bloeddruk vanaf ik zwanger ben.

Share This Page