Hai meiden! Waarschijnlijk zijn dr al tig topics voor mijn excuus dat ik toch weer een nieuwe begin over dit onderwerp.... Ik heb deze maand een nogal lange cyclus zo dat het lijkt; menstruatie gehad van 7 dec tot 19 dec (12 dagen!!), ik heb vorige week dins en woensdag een positieve ovulatietest in mijn handen gehad (test streepje was heel donker paars op dins en woens en op dond en vrijdag waren streepjes gelijk van kleur). Ik ben er vanuit gegaan dat ik dus vorige week woens mijn eisprong heb gehad..had die dinsdag ook enorm veel rekbaar slijm. Een erg late eisprong dus...Nu is het zo dat ik gisteren tijdens toiletbezoek en afvegen wat bruin slijm had, dit bleef daarna weg...vanochtend weer wat bruin slijm en wat roze helder bloed...tussendoor komt er niks uitlopen, maar net weer toiletbezoek en tijdens afvegen weer licht roze helder bloed....kan ik er nu vanuit gaan dat mijn menstruatie is begonnen..8 dagen na eipsprong???? of zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?? Nu snap ik ook wel dat jullie niet in mijn lichaampje en cyclus kunnen kijken hoor, maar misschien wat advies/ervaringen met mij willen delen?? Overigens heb ik vorige week met erge buikpijn gelopen onderin mn buik, dat stopte na een week en nu is het sinds gisteren weer terug... Hopelijk reageert er iemand! X
Die buikpijn kan met je eisprong te maken hebben. Bij sommige vrouwen kan het vrij pijnlijk zijn. Was het ook inderdaad tegelijk met je positieve ovulatietest? En dat bruin/roze verlies kan inderdaad een innesteling zijn. Maar het kan ook een vroege voorbode zijn van je ongi, of zelfs een onschuldig ontstekinkje ofzo... Dus ik denk dat je gewoon nog even moet afwachten of je ongi doorzet de komende dagen. Zo niet, zou ik een zwangerschapstestje doen volgende week, want misschien is het inderdaad wel raak geweest , ik hoop het voor je! Hoe zijn je vorige cycli geweest? Ook zo lang en met lange menstruaties?
Het klinkt wel een beetje al een innestelingsbloeding. Want als jij vorige week woensdag je ei hebt gehad zit je nu op dag 8 en een innesteling gebeurd ongeveer tussen de 5-10 dagen na je ei! Zolang het alleen bij het toiletbezoek is dat je wat rood/roze/bruin ziet denk ik niet dat dit je ongi is. Tenzij het echt door gaat zetten!
bedankt voor jullie snelle reactie! die buikpijn was iid in de week van die positieve ovulatietesten, dus ik denk dat het mn ei was die ik heb gevoeld, wat me wel zorgen baart is dat ik dan pas mn ei op dag 37 heb gehad...Ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil, dit was de 2e ronde nog maar dus van een regelmatige cyclus kan ik nog niet spreken. Klinkt misschien even raar en vies maar ik heb nu maar even een maandverbandje gebruikt zodat ik kan zien of er wat uit me komt of dat het alleen bij toiletbezoek is...Mocht het zo blijven een aantal dagen dan ga ik maar uit van een menstruatie, mocht het morgen zijn opgehouden dan hoop ik er maar het beste van! Overigens heb ik geen zwangerschapskwaaltjes. Ik heb nooit getempratuurd dus eigenlijk heb ik hier niks aan vanmorgen mee begonnen en temp was 37, geen idee of dat wat zegt... Ik wacht het maar af...
het is nu de 4e dag na mijn eisprong en heb sinds net een beetje roze afscheiding.. zou dit de innesteling zijn ?? kan dat de 4 e dag na de eisprong??
Hoi naat28 ik heb precies het zelfde. Doe morgen vroeg gewoon een testje om te zien of het raak is en ga er anders vanuit dat deze cyclus nog langer is als de vorige, pfff wat een rot lichaam he? gr kim
hey kim! Ik ben toch echt ongesteld helaas...ben nog steeds aan het vloeien..wat bruin met rood...ik ga ervan uit dat 3 dagen innestelingsbloeding toch wel wat veel is...mijn temp is wel hoog 37,3...vervelend he het lichaam..ik snap er echt helemaal niks meer van! Hoop voor je dat de test positief is! Laat nog even wat horen!
Hii.. Ik heb ook een hele lange menstruatieperiode gehad van 30 dec t/m 9 januari. Ik vond het bizar, maar goed braaf volgens rooster wezen klussen op mijn vermoedelijk ei rond de 17de. Sinds net een vleugje droog bruin/roze bloedverlies in mijn broekje. Ik voel ook wat rauwigheid in mijn buik. Ik ben bang dat het een opkomende menstruatie is. Dit verklaard wel dat ik al een paar dagen chago ben en trek heb! Maar dan is mijn cyclus dus van slag Of juist perfect met 28 dagen Maar het kan vast geen innesteling zijn 8/9 dagen erna? Balen als ik ongesteld word, maar anderzijds erg fijn dat ik niet nog 5 dagen moet wachten!!
Hallo Allemaal, Hier is het wel raak ! Ben erg blij, hoop dat het de volgende maand bij jullie ook zo is !!x Kim