Dokter Hart

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ellen291982, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik vind het een leuke serie.

Alleen jammer dat de set zo nep is... De lichtinval, je ziet duidelijk dat overal kunstmatige belichting gebruikt wordt. Ook wanneer ze buiten zijn. Buiten ziet het er te gemaakt uit, alles ligt precies zo en niet anders. Het stadje is nep, de kroeg is nep, buiten is niet buiten maar gewoon een filmset. Je kunt toch ook gewoon echt buiten filmen, in een echt stadje en een echte kroeg gebruiken? Het komt zo ongeloofwaardig over allemaal. Dan zijn er genoeg andere series die op dat gebied stukken beter zijn!

2. Deliana

Deliana Niet meer actief

Leuke serie! Zit al halverwege seizoen 3 en op de nieuwe afleveringen te wachten :)

Kijkt gewoon lekker weg.... Alleen die Lemon, wat is die irritant zeg! Die wordt met het seizoen irritanter! Haha

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Deliana Kijk jij het dan via internet? Het is maar afwachten of hier meerdere seizoenen worden uitgezonden. Heel vaak zit je midden in een serie en dan houden ze er ineens mee op of ze stoppen na één seizoen. Zo irritant!:x

4. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ook ik heb nu alle 4 afleveringen gezien. Beetje slappe aftreksel van het dokter zijn, ben zo Grey's Anatomy gewend.
    Maar blijft leuk, zo zoetsappig! Volgende week weer!!:D

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Voor de dromers......
    Ik ben in Alabama geweest en er bestaan inderdaad zo'n mooie plekjes..
    Echt om bij weg te dromen...

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh wauw Pinter.

Oh ik moet nu steeds meer aan Dokter Tinus denken als ik Dr. Hart kijk.
    Een chirurg wat verhuist om een huisarts te worden?
    Wie was er eerder? De Engelse en Nederlandse serie? Of de Amerikaanse?
    In 2012 was volgens mij seizoen 2 van de Engelse "dokter tinus" op tv in Engeland.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Geweldig! Hoop ooit nog een keer naar de usa te gaan

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik kijk ook:) Leuk, maar wel heel zoetsappig en cliché allemaal.. Maar dat maakt het ook wel lekker simpel om naar te kijken:)

Deel Deze Pagina