online winkelen

Discussion in 'De lounge' started by Mimosa, Feb 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

:D :D :D Ik was altijd degene die online winkelen zo'n onzin vond, want het ging toch echt niet winnen van rl shopping... maar nu met twee kleintjes thuis en zo'n kledingmaat die nog hangt tussen heel erg zwanger en slank-voor-zwangerschap in kon ik er niet meer onderuit, en....

OMG!!! Het is iets fantastisch :D!! Ik heb net voor 200 euro aan spullen bij Bonprix besteld (en dan heb je daar dus echt heel veel kleding voor dat geld). Mensen, wat heb ik nog meer gemist, waar kan ik nog meer heerlijk shoppen terwijl mijn vijf maanden oude dochter heerlijk op mijn schoot ligt te slapen na haar prikjes van vanmorgen?

2. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

May 11, 2014
    974
    0
    16
    Whahaha ik moet zo lachen om je topic! Heerlijk dat je het uitgevonden hebt!
    Natuurlijk heeft winkelen ook zijn charmes, maar soms kan het ook echt vervelend zijn.

Ik bestel vaak bij wehkamp, en dan bekijk ik de aanbiedingen of laagste prijs eerst.
    Ik ben echter niet een hele erge koop a holic, dus er zijn er vast genoeg die je goede tips kunnen geven!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het ligt een beetje aan je favoriete webwinkels en je kledingmaat.

Ik bestel bij Ulla Popken, Miss Etam & M&S Mode omdat ik "een maatje meer" heb. Verder bij de Wehkamp omdat je dan ook gelijk Promiss en de C&A erbij heb met hun lijn en het assortiment wat breder is. De Bon Prix is inderdaad ook geweldig. Maar daarbij bestel ik wel eens wat uit het buitenland. Ik heb mijn laatste badpakken uit Zwitserland besteld :D

4. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

O, jee... badpakken uit Zwitserland :D, dan is er dus écht nog een grote onbekende wereld van online shoppen voor mij :D :D :D

Eerst maar eens de Nederlandse markt verkennen.. Hehe... mijn man dacht juist dat ik nu minder kon shoppen met twee kleintjes en vond dat juist zo 'zielig' voor me (lees: hij vond best dat het iets minder kon).

*bestelt nu nog even snel twee hele schattige pakjes voor dochtertje en stoere outfit voor zoontje*

5. penseel

penseel Niet meer actief

Ik hou niet van echt winkelen vind ik een ware hel.

Maar online in mijn mandje uit mijn mandje uren turen zoeken passen en meten en dan weer uit mijn mandje gooien.

En dan soms op bestellen drukken en wachten tot de volgende dat.

Ook ik heb een maat meer en ben super blij dat ik niet in een pashokje hoeft te passen ( verschrikkelijk).

Heerlijk dat online shoppen.( wel gelijk betalen) haha anders maak je weer schulden.

6. BlijEi

BlijEi Bekend lid

Sep 27, 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Ik kom nauwelijks meer in de winkel (muv de supermarkt), omdat alles online zo goed te krijgen is :) ideaaaaaal!

7. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Zalando !! Van goedkoop tot veeeeeeeel te duur :)

8. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik heb nog nooit online kleding geshopt.
    Wel boeken, cd's, enz bij Bol of Wehkamp.

9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Lastig.. Soms wel makkelijk. Scheelt parkeerkosten, evt nog hier en daar wat drinken.. Maar ik baal altijd van die verzendkosten.
    Dus ik Google wat af voor kortingscodes (h&m) of ik bestel boven het bedrag..

Maar ja, bij Primark kan je wel weer heel goedkoop peuterkleding kopen en voor mijn tienerdochter..

En ik.. Ik heb laatst met de 75% korting flink geshopt. Kids thuis. En dan kon ik even flink passen.

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Wehkamp, Bijenkorf, v&d, we fashion, h&m( wel lange levertijd, wel een handige app!) Hema heeft ook een app :D
    Voor de kindjes lief!, brandkids.nl, noppies.com, z8.nl, kleertjes.com
    Omoda voor schoenen :D

Ik ben net wakker dus vergeet er vast nog wel wat, maar hier slaag ik eigenlijk altijd wel.

11. LA85

LA85 Fanatiek lid

Apr 25, 2013
    2,018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Kleertjes voor mijn zoontje vind ik leuk bij Nextdirect om de zoveel tijd. Voor jezelf misschien Only en Vero Moda?

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik durf dat nog niet zo goed. Heb wel eens wat bij next gekocht en het was tiptop in orde maar ik twijfel constant over de maten en durf het dan niet aan. Terug sturen kijkt me zo een gedoe.

vriend heeft het ook liever niet. Door dat gaan alle winkels kapot zegt hij

13. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik shop Veel bij de c en a. Met name broeken voor mijn zoontje. Ze hebben daar extra smal voor een redelijke prijs.

Verzendkosten, ik denk altijd parkeren en benzine is duurder. Ik moet dan ook minimaal 25 km rijden voor de leuke winkels

14. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    Ik vind het geweldig! Voor de kleine koop ik bijna alles online. Voor mezelf niet. Ik heb nogal een raar lichaam en heb nooit een vaste maat. Dit ligt heel erg aan het merk en specifiek aan hoe het kledingstuk valt. Kleding voor mezelf moet ik dus altijd kunnen passen.

Ik hoop wel dat de bonprix bestelling je bevalt :) heb er 2x een pakket kleding besteld en alle 2 de keren compleet terug gestuurd. Ziet er geweldig uit op de fotos maar valt in het echt nogal tegen.

15. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

Jul 21, 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Kleding: C&A, Zalando, Wehkamp, Bon Prix.
    Ik heb ook ervaring met lange levertijd van H&M, dus daar eigenlijk niet meer.

Wehkamp en Bol voor allerlei dingen. Als je lid bent van nieuwsbrieven, zie je alle leuke aanbiedingen voorbij komen. Mijn ouders en zus kopen voor de dieren veel bij zooplus.

16. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    Ik doe het a fen toe..niet zo vaak want terug sturen vind ik altijd gedoe. En ik hou liever de winkels in stand. Ik wil graag dat mijn kinderen later ook live kunnen shoppen en niet alleen vanachter hun tablet of pc

17. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    bonprix vind ik soms erg tegenvallen
    qua kleuren enzo is het soms niet zoals op het plaatje

ik koop veel online bij
    H&M en zalando

18. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Hier shop ik ook heel veel online, omdat ik tijdens winkeluren altijd aan het werk ben en in het weekend heb ik hele andere dingen aan mijn hoofd, en ik woon in een hele drukke stad waar je geen poot kan verzetten in een kledingwinkel. Vind online shoppen dus IDEAAL. Shop vaak bij de H&M, New Look en Next (volgens mij zijn daar ook Nederlandse webshops van), omdat ik weet hoe de maten daar vallen zodat ik het ook niet weer terug hoef te sturen als het niet past :p

19. alamea

alamea Fanatiek lid

Jan 15, 2013
    1,270
    0
    0
    Zalando, Stylepit, Esprit, Emilea, Bol.com :)

20. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Dit dus.

Online shoppen is de nekslag voor veel winkeliers #werkgelegenheid

Share This Page