Ok wat ik heb is een beetje lastig uit te leggen maar ik ga m'n best doen. Aande linkerkant van m'n gezicht aan de onderste rand van m'n oogkast doet het pijn. Ook als ik met m'n ogen knipper of m'n oog samenknijp. Er staat ook een soort druk op. Ik heb gedacht aan een holteontsteking ook omdat als ik daar m'n neus spray dat het wat minder word. Maar dan zou ik pijn moeten hebben als ik erop druk en dat heb ik niet. Dit alles heb ik een keer eerder een dag gehad maar is over gegaan en gisteren kwam het weer op. Nog even een toevoeging. Ik heb al een maand een ontstoken oog waar ik niet vanaf kom. Ik heb er geen last van maar m'n oog blijft tranen. Mijn vraag: wat zou het kunnen zijn? Is het herkenbaar voor jullie? En moet ik hier nou mee naar de tandarts of naar de dokter?
Klinkt idd als een ontstekking en ik zou hiermee naar de huisarts gaan. Mocht het wel iets voor de tandarts zijn dan stuurt hij je wel door, maar denk dat de huisarts hier meer mee kan. Succes en ik zou meteen maar een afspraak maken, des te sneller ben je er weer vanaf.
ik zou ook naar de ha gaan... is vast niet toevallig de pijn en het ontstoken oog....zal vast een link hebben.....
Hey toevallig heb ik nu ook een oogontsteking en een gel gekregen voor de behandeling omdat hij flink dit was is het vocht nu een beetje naar beneden gezakt waardoor ik dus ook pijn krijg aan de onderkant van me oogkas....ik zou ff terug gaan naar de HA.