Me dochter heeft al een tijdje in haar knieholte/kuit en in de plooien van haar elleboog een soort uitslag of eczeem. Helemaal rood en de huid is opgezet. 1 knieholte is die plek ook al open en komt er soms bloed uit of vocht. Gisteravond zag ik zo een soort plek ook op haar onderrug komen. Ik merk wel op dat het razendsnel verspreid. Ik had al een tip gehad om er vette zalf op te smeren. Doe ik nu ook, maar heb het idee dat het niet helpt. Nu heeft ze sinds een week om haar mondje ook een rode opgezette rand. Net of haar lippen gevuld zijn, ziet er zo gek uit. Heeft iemands kindje dit ook gehad en weet wat het kan zijn en wat ik er tegen kan doen.
Klinkt als allergie/eczeem Mijn zoontje had enorm droge plekken, daar smeerde ik purol zalf op, werkte als een tierelier en ook op mijn eczeem werkt dat enorm goed. Maar aangezien het ook opgezwollen is etc, is het denk ik geen overbodige luxe om er even iemand naar te laten kijken
Klinkt als eczeem. Bestel eens een tube Avène Xeracalm (de balsam en de badolie), je zult zien dat het dan vlot overgaat. Werkt beter dan de reguliere zalfjes. Avène herstel de huid qua vetbalans en al.