dokter staar

Discussion in 'Zwangerschap' started by mvm2008, Jan 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mvm2008

mvm2008 Actief lid

May 18, 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zo een afspraak bij de gynaecoloog. Zelfde man als vorige week en ik ben dr een beetje zenuwachtig van . Vorige week zat ie mn steeds zo aan te kijken , kan het eigenlijk wel staren noemen. Hij vroeg wat, ik gaf antwoord en dan bleef hij me recht, heel doordringend aankijken maar reageerde niet op wat ik zei. En daar heb ik zo weer controle bij. Ik zou opzichte wel willen weten hoe de.boel er van binnen bij ligt maar ik wil dokter staar eigenlijk niet laten voelen van onder.. Wat te doen?vragen of een verpleegkundige tijd heeft om te kijken? Dat vind ik ook weet zoiets.

2. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Ik vind dat alle artsen altijd zo staren. Voel me altijd ongemakkelijk, maar zou wel normaal zijn.

3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Als je je er niet prettig bij voelt om iemand anders vragen..

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Ik ben nogal "eerlijk", maar ik zou het benoemen. Als een grapje ofzo: goh, u bent nogal een diepe denker! Zoiets. Maar als dat niet bij je past, inderdaad om een ander vragen.

5. mappel

mappel Niet meer actief

Nou eerlijk gezegd zou ik het wel benoemen. Je kunt ook zeggen dat je liever een vrouwelijke arts wilt die even kijkt, niks mis mee toch? Als jij je niet fijn bij hem voelt, ben je de hele tijd gespannen, is voor jou niet goed en voor de baby ook niet..

6. mvm2008

mvm2008 Actief lid

May 18, 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is alweer achter de rug, zat een studente bij dus dat was afleiding. De geboorte grot controleren was niet nodig omdat je bij mijn termijn meestal wel wat ontsluiting hebt en de boel verweekt is. Gewoon wachten tot er eindelijk wat gaat gebeuren. Afspraak volgende week is bij een andere arts:)

Share This Page