Nou gefeliteerd hoor dit geen tuurstreepje nee. En trotse mama hoop niet bij mij ook het geval word. Nu 8 dagen overtijd gister bloedgeprikt maar nega. Heb net scan gemaakt wou dus zeker weten niet zwanger ben maar als ik jou berichtje lees pfff. Natuurlijk schadelijk een scan als je zwanger bent
allemaal bedankt en ik dacht dat de dokters deze testen ook gebruikten maar hij zegt er nog nooit ven hebben gehoord en das nogal raar
wat leuk voor je! gefeliciteerd! Ook fijn om te zien dat de sensitest werkt, ik gebruik die ook namenlijk, nu 7 dagen over tijd maar nog altijd negatieve testen... Maar onwijs gefeliciteerd meis! geniet er maar van! Groetjes Susanne
heb vanmorgen nog een predictor gedaan en een goed duidelijke streep test was aangereden van de dokter dus nu kunnen ze er niet meer omheen
Goed zo meis en gefeliciteerd!!!!! Zo zie je maar dat je het goed had aangevoeld en dokters ook maar mensen zijn.... Geniet ervan!!!!!!!
nee had assistent aan de tel ik was druk aan het vertellen dat het gepland is en dat ik geen denk tijd nodig heb ben namelijk nog maar 19 jaar maar ze snapte het niet :S
Meen je niet..veroordeelde die assistente jouw nu omdat je 19 bent?? Belachelijk toch!! Maar gefeliciteerd met je zwangerschap meid, geniet ervan!!!
jah vondt ik ook ik ben er klaar voor dus jah maarjah mij maakt niet veel uit maar als ze door drammen wordt ik gek
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En tja, doktersassistentes, soms zijn ze raar! (Kijk maar naar mijn vorige berichtje ) Lekker genieten hoor meid!
ga er ook vollop van genieten ondanks soms pijn dat niet te verdragen was heb ik ook een topic over geopend omdat ik niet meer kon bewegen van de pijn maarjah daar heb je een lieve vriend voor die je steunt