Innesteling of menstruatie? kan iemand me helpen aub?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lovely19, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovely19

lovely19 Lid

Oct 29, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje..

Ik ben een aantal dagen te vroeg gaan "menstrueren?". Een vraagteken omdat ik het niet zeker weet.. Ik ben normaal heeeel erg ongi en nu was het steeds maar een streepje oud bruin bloed met wat zwarte klontertjes *sorry voor de vieze taal* in mijn maandverband. Mijn ongi is niet doorgebroken, op de dag dat ik eigenlijk ongi moest worden is er niks gekomen.. Ik zou dan nu 3 dagen over tijd zijn.
    Ik heb de afgelopen 2 maanden de pil geslikt.. maar 19 van de 42. Dit gebeurd me wel vaker maar als ik dan stop word ik altijd normaal ongi en is er niks aan de hand.
    Nu heb ik de volgende symptomen:

- Ontzettend moe
    - Snel aangebrand
    - Hoofdpijn
    - Onderrug pijn
    - Ongi krampjes met vlagen
    - Soms zelfs hele erge steken
    - Obstipatie (ik hoop dat ik het goed schrijf)
    - Ietsje vaker plassen
    - Af en toe wat duizelig
    - Soms heb ik ineens zin in hele zoete dingen en soms heb ik totaal geen trek

Zou het innestelingsbloed geweest kunnen zijn? mijn moeder is zwanger geraakt door een keer de pil hebben uit gebraakt. Ik heb wel gevreeen op mijn vruchtbare dag. Ik heb een testje gedaan van t kruidvat merk toen ik 4 druppeltjes urine er in gedaan had kwam er wel even 2 streepjes te staan en later was die weer weg. ik heb hem laten liggen en heb nu net even gekeken toen stond er weer een licht streepje. Maar eigenlijk mag je hem na 5 min niet meer aflezen en hier zit uren tussen. Ik zou nu 3 dagen over tijd zijn, misschien te vroeg getest? kan iemand me helpen?

Groetjes.

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    was dit een kruidvat test 2 voor 5 euro?

dan heb je er als het goed is nog een over.

die zou ik dan nog doen en binnen de tijd aflezen.

zou je een foto kunnen maken van de test die je al hebt gedaan?

het zou best een innesteling kunnen zijn maar dan denk ik dat je een latere bevruchting hebt gehad en dus ook wat later positief test (als je dus inderdaad zwanger bent)

ook kan je lichaam gewoon een beetje van slag zijn door het "rare" gebruik van de pil.

3. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    zie nu pas dat je zei 4 druppels erin gedaan... dit is dan inderdaad 2 voor 5 geweest. ik zou dan morgen ochtend die andere nog even doen en binnen 5 min aflezen

4. lovely19

lovely19 Lid

Oct 29, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Shirley voor je snelle reactie, ik ben namelijk zelf ook best van een beetje door de war. Ik heb inderdaad nog een test over.. daar wacht ik nog een paar dagen mee zodat ik misschien (hopelijk) wat meer duidelijkheid uit kan halen. Ik wil heel graag een foto maken maar heb niks om 'm op mn computer te kunnen zetten. Het was een heel dik duidelijk streepje bij de C en een licht maar zichtbaar streepje bij de T maar wel pas later. Op dit moment heb ik al de hele tijd steekjes net boven mijn schaambot.. het voelt allemaal zo raar.

5. lovely19

lovely19 Lid

Oct 29, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft iemand anders ooit hetzelfde gehad?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,981
    15,609
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je lichaam enorm van slag is door het onbetrouwbare gebruik van de pil.
    Je hebt in principe geen vruchtbare dagen tijdens de pil (omdat de pil je eisprong niet toelaat) dus je kan ook nooit zeker weten dat je gevreeen hebt op je vruchtbare dagen.

Ik zou over een paar dagen nog een keer testen en als deze negatief is, wellicht eens gaan denken aan een andere vorm van anticonceptie (als het nog niet de bedoeling is om zwanger te raken), want blijkbaar is de pil niet de meest betrouwbaarste anticonceptie gezien je "laksheid" ;)

7. xuxa

xuxa Actief lid

Nov 7, 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    nee , niet precies wat jij beschrijft .. maar ik heb ongeveer het zelfde ..
    ik had vandaag 's ochtends ook afscheiding .. dit is 'smiddags dan ook verdwenen .. en nu is het dan weer terug maar echt heel licht en heel weinig wat 'sochtends trouwens ook was ...
    ik ben nu zelf 3 dagen over tijd dus ik ga morgen ochtend ook een kv test doen ...

het enige wat ik aan kan rade is doe morgen ochtend de test die je nog over heb en lees hem gelijk binne 5 minuten af ..

en komt daar niks uit , dan zijn gelukkig die testjes niet zo duur .. dan wacht je een paar dagen en doe je weer een test ( als je dan nog niet ongi ben geworden)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,981
    15,609
    113
    Nabij Utrecht
    Overigens kom ik onderstaande post ook nog van je tegen!
    Vooral je onderschrift doet mij een beetje argwaan worden.

Waarom slik je de pil als je hoopt dat je deze maand eindelijk zwanger word ????

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/314174-tienermoeders.html
    [​IMG] Vandaag, 19:11
    lovely19 [​IMG]
    Junior Member

[​IMG] Tienermoeders!
    Ben jij tienermoeder? ik wil zooo graag weten hoe jij het dan aanpakt? wat vonden je ouders ervan? woon je nog thuis met je kindje? ben je nog samen met je vriend? vertel alles wat je wilt vertellen ben heel benieuwd naar jou verhaal!

Groetjes x

============================================

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind dat je voor iemand die (zegt niet met zwanger worden bezig zijn is ) Behoorlijk veel af weet van zwanger worden.

Ik wist tot ik bewust voor een kindje ging niet eens van een innesteling af.

Alleen van een eisprong.

En nogmaals hier ook de vraag als je zo graag zwanger wilt worden waarom ben je dan nog aan de pil? En gaan jij en je vriend hier wel samen voor? Ik krijg namelijk sterk de indruk and correct me if i'm wrong dat je dit allemaal achter zijn rug om doet. Want als jullie er beide voor willen gaan had je naar mijn inziens de pil niet meer geslikt ipv juist wel.

En als je echt geen kindje wilt dan neem je je pil wel goed in want als je maar 19 pillen van de 42 in genomen hebt dan heb je dus eigenlijk 1 hele strip NIET genomen.

Erg naïef om er zo makkelijk over na te denken

10. lovely19

lovely19 Lid

Oct 29, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry hoor dames, maar blijkbaar dus de verkeerde indruk van mij gekregen.. Vind het vervelend dat ik zo de wind van voren krijg zonder dat iemand ook daadwerkelijk vraagt hoe het in elkaar zit. Het is inderdaad niet mijn bedoeling om zwanger te raken maar als het zo is is het bij ONS erg welkom. We hebben het al eens eerder gedacht dat ik zwanger zou zijn en vandaar die onder schrift.. We zouden het allebei erg leuk vinden maar zijn er nog niet direct mee bezig vandaar dat ik ook de pil nog slik. En waarom ik er veel van af weet? Ik heb me er gewoon wat meer in verdiept. Ik ben al een paar jaar samen met mijn vriend.. Ik heb zelf nooit geen vader gehad dus naief ben ik zeker niet ;).. Ik zal deze keuze nooit in mijn eentje maken.

11. Solana

Solana Bekend lid

Mar 11, 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals al eerder genoemd, kan het zijn dat je cyclus van de slag is door het verkeerd gebruiken van de pil. Ik heb het zelf ook een keer gehad, precies zoals jij het zegt. Nadat ik weer een hele strip geslikt had, was alles weer normaal. Maar ja, er is natuurlijk een kans dat je zwanger geraakt bent. Dus ik zou zeker nog een keer testen.
    Succes!

Share This Page