hier een onwijs grote flikken maastricht fan .. voor wie het wil weten begind het nieuwe seizoen niet in feb / maart 2015 maar over 2 weken !!!!!!!!!!!!!!!!
Jeej! Ik volg het nog niet lang. Nu zijn ze toch gestopt bij het verhaallijn rondom Javier Guzman? Dat vriendje van de politieagente en Wolfs die gered wordt uit zo'n akelig ding.
Eva was zwaargewond na auto-ongeluk. Inderdaad verhaallijn met Javier als fout vriendje van Esmee en een dubieuze officier van justitie. Wij hebben er zin in!
Oh leuk. Als het goed is komt binnenkort ook het nieuwe seizoen van overspel. Ben zo blij dat alle leuke series weer op tv zijn als ik met verlof ga
Echt! Ik volg het al vanaf seizoen 1!! Leuk hoor.... En dat terwijl ik nu verlof heb. Hoef ik me niet te vervelen.
Ik heb via de app van uitzendinggemist de aflevering van aanstaande vrijdag al gezien! Het is zoooo spannend!
Ik expres nog niet. Mijn man gaat overweeks dus komt dinsdag of woensdag pas thuis maar ze hebben aan boord wel een tv. Iedereen is fan van flikken dus we kijken op deze manier toch samen😁