Agent voorkomt zelfmoord tiener | Binnenland | Telegraaf.nl Naast dat ik het geweldig vind wat die agent heeft gedaan, heb ik ook veel vraagtekens over de situatie van het meisje. Wat is haar reden om dit te doen? Zoiets drastisch doe je niet zomaar, dan zit je waarschijnlijk echt op een hele nare plek(geestelijk). Ze is pas 16.........arm kind Wat gaan ze nu met haar doen? Ik hoop dat ze een traject starten om haar te helpen de wereld en haar leven weer wat positiever te zien. Dat ze langzaam weer wat kracht gaat krijgen om te vechten.
Denk dat er helaas best veel tieners zijn met deze gedachten. Een vriendin van mij en ik hebben ook deze gedachten gehad. Gelukkig gaat het helemaal goed met ons, zonder verdere hulp.
Ben zelf zo'n tiener geweest. Hoeft echt niet altijd heel veel voor te gebeuren. Bij mij was het iets eenmaligs wat ervoor zorgde dat ik het overwoog: wel enorm heftig en traumatisch geweest. Had ook niets met niet willen vechten te maken, was het maar 'zo simpel'. Had gewoon alles te maken met de heftigheid van de traumatische ervaring.