Even een vraagje. Wij willen 2 kamers (zijn niet al te groot) en een hal laten isoleren en gipsen. Nou komt er vanavond iemand (die kan klussen) naar kijken en gaat ons een prijs geven. Waar moeten we rekening mee houden qua prijs? We gaan het oude er zelf uitslopen en kopen wat we nodig zijn en willen dan het nieuwe door deze persoon er in laten zetten. Iemand een idee?
Mijn vriend is klusjesman . Ik adviseer je om een vaste prijs af te spreken, per uur uitbetalen zal waarschijnlijk in jullie nadeel zijn. Mijn vriend rekent meestal 20,- euro per uur. Voor bekende of een grote klus word dat meestal 17,50 euro per uur.
Wij gaan hem zwart betalen. Heeft dat met Werkspot zin? Of zitten daar alleen bedrijven/eenmanszaken in?
Waaaat 20,- euro Manlief is zpp-er en vraagt 37,50 Zwart hangt er vanaf voor wie, tussen de 30,- en 35,- euro
25 euro p/u vind ik mooi voor zo'n klus en dan nog even kijken hoelang hij denkt bezig te zijn en een vaste prijs afspreken.
Geen ervaring mee maar ik zou liever iets meer betalen en er een goed gevoel bij hebben, ja zal nu vast niet zomaar iemand hebben uitgenodigd.
37.50 is normaal voor zzp'er. Wat wij nog belangrijker vinden dan de prijs...wat is de kwaliteit van het geleverde werk? Wij kijken graag verder dan alleen onder de streep.
De 20,- die mijn vriend vraagt is zwart. Vind 30/35 euro wel erg veel voor zwart? Nog nooit gehoord dat iemand dat als uurprijs vraagt.
Waarom zelf de spullen kopen? Klusjesmannen hebben vaak juist erg goede prijzen. Ze weten waar ze moeten inkopen en hebben vaak ook nog een korting. Verder zou ik ook een vaste prijs afspreken ipv een uurprijs.
Ik ben erg tevreden over de klusser die bij ons werk heeft verricht. Heel secuur, net en zeer redelijk in prijs. Voor meer info stuur maar een berichtje. Groetjes Arianee
We zijn eruit en komen onder de 20 euro. Hij is een bekende van mijn vriend en we weten ook dat hij goed werk aflevert. Dus dat gaat vast goed komen Dank jullie wel voor de reacties!