Klinkt ook heel erg als hyperventilatie, je kunt ook stress hebben zonder dat je het door hebt. Maar goed ik ben geen dokter en zou adviseren dat als de klachten aan blijven houden toch nogmaals een afspraak bij de huisarts te maken.
Ikheb het ook gehad.. Werd daardoor erg paniekerig e.d. wat er dus boven op kwam.. bij mij was het maagzuur wat omhoog kwam.. En omdat ik dus in paniek schoot kreeg ik er een hoop bij. Nu kan ik het plaatsen en valt het gwlukkig mee..
mijn buurvrouw had dit ook. Zeiden ze ook stress, hyperventilatie, overgang etc Uiteindelijk bleek ze last te hebben van dr schildklier ( ziekte van Graves )
Ik had ook deze klachten toen ik last had van een te snel werkende schildklier. Kreeg daar op den duur medicatie voor omdat mijn hart ook ging overslaan naast de hevige hartkloppingen uit het niks. Alsof je kei hard aan het sporten bent maar je leest bij een boek. Nadat mijn schildklier weer op orde was waren de hartkloppingen etc ook weg. Hierdoor kreeg ik weer hyperventilatie aanvallen. Heb je ook last van afvallen, opvliegers, etc. Ben daarvoor tig keer bij de huisarts geweest en uiteindelijk werd bloed onderzocht. Hormonen bleken ver boven de limiet te liggen
Nou, zo te lezen kunnen het veel verschillende dingen zijn 😉 Aangezien wij allemaal geen huisarts zijn zou ik dan toch echt opnieuw een afspraak maken! En idd, wat hier ook al gezegd werd: het enigszins aandikken zodat ze je niet nogmaals afschepen door het op stress te schuiven. Kan me daar soms echt over verbazen dat huisartsen mensen met zulke klachten niet verder laten onderzoeken. Succes meid!
Hier heeft vriend net hetzelfde gehad. Ook hartmonitor gedurende 24u gehad, niets aan de hand. Bloedafname was ook ok. Bleek dat het achteraf om maagzweren ging. Vriend heeft wel veel stress door zijn beroep. Heb je maagklachten?