Hallo meiden! Ben benieuwd wanneer jullie op vakantie gaan en waar naar toe. Ik zal aftrappen: Nog 3 nachten slapen en dan gaan wij naar een camping in Drenthe. Heel veel zin in. De kids morgen laatste dagje school.
Jij mag echt aftellen ja! Drenthe heeft zulke leuke campings en de weersverwachting is perfect. Alvast een fijne vakantie! Wij gaan over 13 nachtjes naar Italië Gardameer en over 162 dagen naar Kaapverdië
Kinderen hebben al vakantie (midden Nederland) ik mag vandaag nog werken. Morgen alles inpakken en dan gaan we! Heerlijk! Laatste uurtjes hier op t werk. heerlijk kamperen op verschillende plekken in de alpen!
Wij mogen al aftellen naar vakantie in november . De zomer vakantie zit er namelijk al op voor ons gezin. Volgende week start de 3de week schoolvakantie al. We zullen wel nog eens 1 of 2 nachtjes weggaan maar nog niets ligt vast. Als alles goed gaat, word onze zomervakantie volgend jaar een stukje langer. Dit jaar was het onmogelijk.
Wij zijn eerst nog aan het aftellen tot de kinderen vakantie krijgen, duurt lang dit schooljaar. Nog een weekje doorbikkelen, en een week langer tot we zelf weggaan.
Hier start de vakantie morgen gelukkig. De vakantie leek nog nooit zo ver weg. Oververmoeide kinderen, geirriteerde ouders. Kan niet meer wachten! Anyway, over ruim een week gaan we richting Zuid Frankrijk.
Bij ons begint morgen de schoolvakantie. Ik moet vannacht en zondagnacht nog werken en dan begint mijn vakantie. Maandag vertrekken we richting de sprookjescamping.
Nog 1 nacht en dan gaan we naar de Ardennen! En het wordt de hele week 30 graden en volop zon, heeeerlijk
Nog 12 nachten dan gaan wij naar het Gardameer! Ik tel zelf vooral af naar de zomervakantie van dochter. Nog maar 1x de wekker zetten *feestmuts op*
Wij zitten in San felice del benaco, jullie? Ik kan me herinneren dat jullie eigenlijk nooit naar Italië gaan toch?
Nog 6 nachtjes en dan vliegen we naar de Antillen. Maar nog belangrijker : nog 226 dagen tot de wintersport
Hier moeten ze nog een week naar school. En daarna moeten wij nog 3 weken werken voordat wij vakantie krijgen. We gaan dit jaar naar Normandië en een paar dagen naar Parijs. Zin in!
Hier begint volgende week vrijdag pas de vakantie en een week later gaan we 10 dagen naar het land van Bartje
Hier mijn laatste werkdag vandaag. Jongens morgen nog een halve dag school en zaterdag gaan we naar de Dordogne
Wij hebben al een week vakantie en zitten al helemaal in de chillstand, heerlijk!!! En we gaan laat op vakantie, omdat we daarvoor nog wat leuke dingen gepland hebben. Over 3 wkn gaan we naar Duitsland, een mooi en groot huis in de Eifel. En daar heb ik heel veel zin in! En als we dan thuis komen, nog een paar dagen chillen en dan begint school weer.
Hier eerst nog een week school. Zelf moet ik nog bijna 4 weken werken. Over 27 dagen gaan we naar het Gardameer. Tegen die tijd zal het mooie weer daar wel op zijn.
Morgen nog 1x de wekker en dan heerlijk vakantie... Dochter heeft voor volgende week nog paardrijden .. kinderfeestje en een speel afspraak staan Wij nog een etentje volgende week vrijdag en zaterdags de buurt bbq Dan vertrekken wij de 27e voor 3 weken naar Turkije Jiehoeeee