Hoi heb vanmiddag mijn urine weggebracht naar de dokter, kon na 2 uur bellen heb dus een blaasontsteking ( wat ik al vermoedde ) Nou is aan komend maandag mijn nod, weet iemand of ze gelijk kunnen zien of ik zwanger ben of niet? .. of is dat een heel andere test. XX
Dat zijn toch andere teststrookjes hoor. Dus als jij vermoed dat je zwanger bent, dan zou ik nu alsnog snel testen ..... of in ieder geval dokter even inseinen dat je mogelijk zwanger bent. Dan kan hij je de juiste AB voorschrijven.
heb je niet gelijk gemeld dat je zwanger probeert te worden? Dat is voor de dokter wel handig om te weten ivm het voorschrijven van medicatie! Dus ik zou het ook nog even doorgeven, dan weet je zeker dat de medicatie geen kwaad kan mocht je zwanger zijn.
Ik had begin januari ook blaasontsteking en moest ook net ongesteld worden. Heb toen aangegeven dat ik zwanger kon zijn en dat ik dus niet weet hoe het dan zit met antibiotica. Ze hebben mij voor de zekerheid een antibiotica voor zwangeren voorgeschreven en zie mijn onderschrift, was dus een goed idee hihi.. Dus wel even melden dat je eventueel zwanger kan zijn.. Een test weet ik niet of zij dat doen... Beterschap..