Hoi Hoi, Na gebruik van ovutest heb ik op dag 14 een superpositieve uitslag gehad, nu dag 16 en ik heb een onwijs zeurende, krampachtige pijn in mn onderbuik. Zouden ook mn darmen kunnen zijn, toch ben ik nieuwsgierig of jullie dit bekend voorkomt? Heb een cyclus van 28/29 dagen dus ongi zou het niet kunnen zijn (tenminste....op basis van mn vorige 5 cycli). Of..maak ik me weer te druk??????????? Groetjes, Vlinder1981
Normaal gesproken heb je 24-48 uur na je positieve test je eisprong. Dus het zou kunnen. Lastig he! Ik heb pas een positieve test als ik kramp heb, dus het zegt niet zoveel. Maar misschien voor de zekerheid vandaag nog even klussen.
ok thanx. Ik las net op de vruchtbaarheidskalender dat je 22 dagen van je kortste cyclus moet aftrekken en 11 dagen van je langste. In die periode ben je op je vruchtbaarst. Bij mij dus vanaf dag 5 tot dag 21. Hanteer jij ook zo'n sommetje? Of is iemand anders hier bekend mee? Ik dacht dat ik even "uitgeklust" was, blijkbaar moet ik doorgaan? Niet dat het een ramp is hoor maar vlgs mij is elke dag klussen ook niet de bedoeling?
ik heb vanaf dag 1/2 na ei zeurende pijn onderin me buik..een licht ongi gevoel en pijn me onderrug...en heb het nu nog zit nu 5/6 dagen na me ei..en heb ook sinds eisprong pijn me borsten dus ik weet het ook niet meid
Dat zijn geen krampen na je eisprong, maar volgens mij is het je eisprong die je voelt! Zoals Pientje al zei, je hebt je eisprong pas 24-48u na je positieve test! Dus vanaf positieve test moet je eigenlijk klussen! Vandaag nog even dus! Je eitje blijft 24u leven! Succes!
Thanx, ik word steeds wijzer en wijzer van dit forum! Dan zal ik maar weer wat lekkers gaan koken vanaaf in een leuk outfitje : )
ik heb 2 dagen heel erg buikpijn gehad, scherpe constant aanwezige buikpijn, daarna nog zeker 3 tot 4 dagen dat mijn buik heel erg gevoelig was. op de 2e dag van de buikpijn ben ik een flinke slijmprop verloren.
Heb dit iedere maand gehad tot nu toe en jammer genoeg nog geen 2e streep op een zwangerschapstest mogen vinden :S
hey dames, Hier niet echt krampjes na mn eisprong maar ik voel me zoooo beroerd. Misselijk en erg moe. Daarbij had ik zaterdagmiddag rond 13.00 een pos ovulatietest en gisteravond rond 19.00 was die nog steeds pos. Reden dat ik nogmaals getest had was omdat ik zo veel afscheiding heb. Vandaag nog steeds trouwens. Herkent iemand dit??? groetjes Loes
@ Vlinder; ik denk ook dat het je eisprong is want ik heb ook last van precies hetzelfde als wat jij beschrijft. Je schrijft ook dat het vast niet de bedoeling is om elke dag te klussen. Hoezo niet? Volgens mij wordt het zelfs aangeraden om rond de dagen van je eisprong extra te klussen. @ Loes; gebruik je ovulatietesten van het kruidvat? ik heb die ook gebruikt en daarbij testte ik iets van 6 dagen positief haha, later las ik dat die testen niet zo betrouwbaar zijn dus nu gebruik ik de testen van sensitest.
Ik denk idd dat je je eisprong voelt. Als je over een paar dagen weer kramp voelt zou dat een innesteling zijn. (voelde ik zelf als heftige kramp tussen dag 3 en 5)
@ xxPetra: hebben we ook gedaan maar ik dacht dat zijn kwaliteit dan minder werd? We hebben zondag, maandag en dinsdag geklust omdat ik bang was HET moment te missen, zoals velen natuurlijk. Ik zei het alleen maar omdat ik het ook niet meer weet..sorry, het zal de spanning een beetje zijn..
@ Loes: je hebt wel lang een positieve ovulatietest, normaal is dat 1 of 2 dagen. En idd welk merk? Want ik lees veel negatieve verhalen over die van kruidvat. @ Vlinder: Om de dag klussen is inderdaad wat geadviseerd wordt, omdat bij elke dag klussen de kwaliteit van het zaad minder kan zijn. Maar dat is niet bij elke man hetzelfde. Dus je hebt helemaal gelijk hoor. Maar denk dat we allemaal wel elke dag klussen rond de eisprong, das toch een psychologisch iets . Lastig he, zwanger worden .
nou, heb dus een vette blaasontsteking dus wat is het nu geweest he..ik word voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam..
Vervelend! Zou wel aangeven bij de huisarts dat je zwanger wil worden, dan krijg je andere antibiotica. Ik had in het begin ook regelmatig blaasontsteking. Misschien een overbodige tip hoor, maar let er op dat je na het klussen gaat plassen. Niet te lang (max. 30 min) blijven liggen en daarna naar de wc.
Ik ben er d.m.v. tempen achter gekomen dat mijn eisprong altijd 2 dagen na een positieve ovutest komt, altijd handig om te weten!
Goed advies leentje, zie topic "kussen onder billen" daar adviseren ze dat ook. Ik baal echt nu, ben beroerd..