Zoals de vraag al zegt... wat heb je allemaal al gedaan om zwanger te worden? Een vriendin vertelde laatste dat ze na het klussen een kussen onder haar billen deed om de kans te verhogen om zwanger te worden. Zie me zelf nog niet echt op zijn kop gaan staan en zo om de zwemmers te helpen hihi Ik ben nu erg nieuwsgierig of jullie ook van dat soort dingen hebben gedaan?
Bij mijn eerste zwangerschap bleef ik gewoon iets langer liggen.. (we waren toen niet gericht bezig!) maar nu dat we voor een tweede gaan, doe ik ook een kussen onder mijn kont en blijf langer liggen.. normaal ging ik gelijk naar de toilet... Toen ik voor het eerst het kussen onder mijn kont deed keek mijn vriend wel een beetje op haha. Oh en trouwens, als we dan op het punt zijn... moet hij altijd bovenop.. hahahaha
Haha ik ben dus zo'n gek die na de sex met een kussentje onder m'n billen ga liggen of in iedergeval gewoon 10 min op mijn rug blijf liggen. Zelfs na de iui zat ik inde auto met mijn voeten op het dashboard. Verder ben ik meteen begonnen met foliumzuur slikken, in het begin echt om de dag van bil maar goed dat vonden we op den duur ook zoiets (het moet wel spontaan blijven) wel hebben rond de eisprong (zover ik kon bepalen wanneer ik die had) gesext. Op een gegeven moment gestopt met roken . Zitten jullie in de 1e ronde? Groetjes LLL
Haha en dat om de dag doen wij dus ook HAHA Maar dat werd al gauw saai moet ik zeggen...... We zitten in ronde 1 ja! hihi Kei spannend weer vind ik! Ben benieuwd.. Hoop mijn ei echt op de dag te hebben dat ik dacht... als die later is geweest of nog komt... dan heb ik hem gemist.. door mijn blaasontsteking!! Maar ik ga er vanuit dat die 1 of 2 november is gesprongen!
Ik heb 4 weken geleden een hsg onderzoek gehad en men zegt dat de eerste 3 maanden daarna je meer kans hebt. Dus heb ik nog een methode daarbij toegepast namelijk randjesfietsen. Dan moet je nadat je man in jou is klaargekomen jezelf tot een hoogtepunt brengen maar niet klaar komen en dit tot 8 x en daarna jezelf laten gaan. Klinkt kinky, dat is het ook, maar ik denk dat het wel een beetje heeft geholpen bij mij. Lees hier meer info en bekijk het filmpje: Randjesfietsen
haha wat een grappige benaming randjesfietsen Ik doe ook altijd een kussen onder mijn kont hoor hihi Had gelezen dat dat hielp en had daarbij ook gelezen dat je zelfs een half uur moet blijven liggen hihi misschien overdreven maar heb wel het idee dat er bijna niks uitloopt (sorry voor de details) groetjes tijgetje
Spannend MICH18 hopen dat je hem dan niet gemist hebt hihi! Ik heb ook wel eens van randjefietsen gehoord haha grappig dat dat bij jullie dan heeft geholpen! Ik houd de opties altijd open ! Haha ja dat druppen echt een verspilling hoor haha er mag niks uitlopen terwijl je dat niet kan voorkomen !
Wij zelf: 1x seks en raak. (misschien scheelde het dat we een heerlijk ontspannen dagje hadden gehad, samen varen, gezellig buiten picknicken...) een bekende: Zij kon moeilijk zwanger raken. Het wilde maar niet lukken, zijn 2 jaar ofzo bezig geweest. De dokter adviseerde ze om op vakantie te gaan in de bergen. (niet te hoog, frankijk of duitsland ofzo) Die hoogte en de berglucht zou helpen. En ja hoor, zwanger terug. over "lekken": Het is normaal dat het meeste van de sperma weer naar buiten komt. (Bij mij ook en toch zwanger) Dus geen paniek daarom!
Niets bijzonders eigenlijk tot nu toe, vooral proberen niet teveel mee bezig zijn! Van mijn dochter ben ik in de 2e ronde zwanger geraakt, en toen niet vaker sex gehad dan anders, ik geloof 1x per week. Stel dat het nu na een half jaar nog niet zou lukken, dan zou ik ovulatietesten wel overwegen.
Gestopt met roken, ovulatietesten (waste of money), temperaturen, kussen onder billen en schietgebedjes
vuisten of kussen onder je leggen idd, en heel belangrijk ! ontspanning en niet te gefixeert zijn erop!! ik ben in verwachting geraakt toen we op vakantie gingen voor wat afleiding en ontspanning, en dat heeft geholpen !
Bij mijn eerste dochter slikte ik Etos zwanger worden pillen. Niet meer sex gehad ofzo, misschien zelfs iets minder omdat het zo spannend was. Ik was meteen de eerste ronde zwanger. Bij nr 2 waarvan ik nu zwanger ben. Alleen foliumzuur geslikt en was ook meteen de eerste ronde zwanger. Verder ook geen hocus pocussen uitgehaalt.
Ik leg ook altijd een kussen onder mijn kont na het klussen en mijn vriend komt ook bij het hoogtepunt bovenaan. Verder niet echt iets meer. Randjesfietsen ook éénmaal geprobeerd, maar dat heb ik geen acht keer volgehouden
helemaal niets, zelfs erna gewoon gaan plassen douchen en ben alle twee de keren de eerste ronde meteen zwanger geworden.... ik gebruikte wel voor de lol temp methode (deed ik daarvoor al om mijn cyclus te leren kennen) en de persona (die gebruikte ik ervoor om NIET zwanger te worden hihi) uiteraard moest ik wel 3 maanden van te voren met foliumzuur en extra B12 prikken beginnen (omdat ik deze te weinig altijd heb)
Haha heeeel herkenbaar. Zo gaat het bij ons ook. Weet nog niet of het heeft gewerkt zit nu in ronde 1 en volgens een gemiddelde cyclus heb ik vandaag mijn NOD maar nog niks te bekennen alleen steken onderin dus ben bang dat ik wel ongi wordt