Dokter

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Annebob26, 31 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annebob26

Annebob26 Niet meer actief

Daar was ik weer..
    Ik ben nog maals naar de dokter geweest voor mijn pijnlijke borsten.. Gelukkig voelde dat allemaal goed.
    Alleen nu zegt ze er is een zeer kleine kans dat je zwanger bent.. Vreemd .. Want het lag niet aan de diarree . Maar aan het feit dat ik mijn stopweek heb vervroegd.. Wat ik waarschijnlijk helemaal niet heb gedaan want die pillen waren gewoon goed met mijn diarree..
    De dokter heeft het er dus niet beter op gemaakt haha :) was er net van overtuigd haha!!!!

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Heeft de dokter jou ook een zwangerschapstest laten doen in de praktijk?

3. Annebob26

Nee. Ik moest over een week een test doen. Maar ze zei dat het zeer minimaal was. Het was weer een beetje een vaag gesprek.
    Als die diarree niet mijn pil heeft 'aangetast' snap ik niet waarom ze zegt dat de kans zeer minimaal is... Want... Jaa... Ik heb dan de stopweek gewoon korter gemaakt.. Dat moet geen probleem zijn volgens mij..

4. Annebob26

Ik merk dat ik het nu gewoon beetje irritant vind.. Wij hebben na die diarree geen seks meer gehad dus snap nirt waar ze het dan vandaan haalt.. Ik snap heel goed dat ik het daar had moeten vragen maar werd weer eens overrompeld :)
    Nou ik ga er gewoon van uit dat het niet kan haha!! Wil gewoon even m'n frustratie uiten :)

5. Annebob26

+dat ik 7 jan onveilige seks zou hebben gehad en gisteren opnieuw heb getest.. Negatief. Dat is dus 23 dagen

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Zucht

Podex en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  7. Annebob26

Ja het is indd zucht maar als de dokter toch zegt dat ik over een week weer moet testen... Wat moet ik dan? Dat is toch een vreemd verhaal
    Maar laat maar..

8. Annebob26

Wordt er gwwoon boos en verdrietig van.. Lijtk me meer dan logisch
    En geloof het echt alleen die dokter maakt het wel heel lastig

9. Annebob26

Ik verwijder mijn account. Tot ziens

Deel Deze Pagina