Dokterassistente en medische gegevens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jufffie, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok thanx. Valt mee dus. ;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk vaak dat de je je dan als patiente vaak beschaamd voelt terwijl dat als assistente volgens mij helemaal niet zo voelt.

Ben zelf ook assistente en heb ook stage gelopen in een praktijk met heel veel bekenden. Het kon me echt geen bal schelen en vond ook niks raar eigenlijk. Hierdoor schaam ik me ook eigenlijk niet zo snel wanneer ik iets heb omdat ik weet dat die mensen daar dagelijks mee te maken hebben.

Weet wel dat ik een tijdje terug iets vroeg over een product betreffende schimmelinfecties bij Trekpleister, en dat meisje deed zo ontzettend vreemd. Kreeg helemaal een rode kop en moest ontzettend giechelen.. vond dat zo onproffesioneel!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat is ook zo´n situatie. Ik denk ook juist doordat die gyn er zoveel te maken heeft met zulke dingen dat het voor hem/haar helemaal niets genants meer is en soms even vergeet dat dat voor patienten misschien wel zo is.

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb precies het zelfde mee gemaakt. Bij onze huisarts kwam een nieuwe assistent, bleek het onze oude overbuurmeisje te zijn waar ik absoluut niet mee door 1 deur kon in onze jeugd.
    Ik zag er tegen op maar ging er wel vanuit dat zij deskundig te werk zou gaan. Nu blijkt achteraf dat mijn zorgen helemaal niet nodig waren. Ze was ontzettend lief en discreet en na de 1e keer vond ik het juist prettig dat zij er zat omdat het wat vertrouwder maakte.
    Nu is zij gestopt ivm zwangerschap en baal ik er zelfs van dat zij weg is.

Zij zal ook niet meer het kind zijn waar je mee op school zat maar ook een volwassen vrouw.

Deel Deze Pagina