Was jouw kindje ziek(er) met de 14 maanden prikjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Elleke, Dec 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    A.s. donderdag moet ons meisje weer naar het CB en krijgt dan ook haar prikjes. Daar zit ook de vaccinatie voor meningokokken bij en ik heb mij laten vertellen dat ze hier goed ziek van kunnen zijn.
    Bij de andere prikjes sliep ons dochtertje veel maar had verder geen last van de prikjes, dus ben een beetje bang voor aanstaande donderdag...
    Was jouw kindje ziek(er) met deze prikjes dan met de andere?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Helemaal niet ziek geworden. Had mezelf wel ingedekt door vrij te nemen vanaf dag 7 na de prikjes maar niks gelukkig. Dochter van een vriendin wel wat ziek na 8 dagen koorts en hangerig.

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Zit vandaag op dag 12, maar niks gemerkt.
    Ook btw van de menC ook niks gemerkt.

Hij is wel hangerig, maar dat komt door zijn kiezen. De arme man krijgt ze allemaal achter elkaar.

4. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Hier vanaf dag 8 tot 10 wat verhoging en wat ziekig. Niet eten etc. Maar was ook erg verkouden dus of t nu door de prik kwam??? Trouwens was super trots want de kleine gaf geen kik tijdens t zetten vd inentingen!!!

5. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Ik hoorde dat ze juist direct ziek worden hiervan, maar dat is dus niet zo? Pas na een week en langer???

6. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hier niet ziek geworden. Na een weekje ofzo zat haar rug onder de rode uitslag, maar dit duurde maar 1,5 dag.

7. Sunlover

Sunlover Bekend lid

Jan 26, 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoontje heeft hem vrijdag gekregen en is sinds gisteren wat hangerig en koortsig, dit was bij de andere prikjes niet..

Maar.... hij heeft ook antibiotica voor oorontsteking!

8. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Niet direct nee, 7 tot 10 dagen daarna. Dat was mij bij de 11 mnd controle verteld door de vpk.

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Hier na precies 7 dagen ziek alle 2, helaas precies de dag dat ik beviel van mijn jongste dochter....

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier wel mijn zoontje had 2 weken lang koorst

11. Lovel

Lovel Actief lid

Jan 16, 2012
    235
    3
    18
    Female
    Ons meisje had na precies een week 3 dagen koorts en was heel moe en hangerig. dat heeft een dag of 5 geduurd.

12. froukje86

froukje86 Actief lid

Jun 30, 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    hier ook na 1 week rond de 39 graden koorts een paar dagen, en weinig tot niet willen eten.

13. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    1,099
    0
    0
    NULL
    NULL
    van de menc prik was hij 1 dag later een beetje hangerig en ietswat verhoging (was bij de eerste 3 prikken ook zo)
    van de bmr prik had hij na 5 dagen 40 graden koorts, hangerig, huilerig, helemaal niet lekker, niet slapen enz. het hangerige, huilerige heeft 1,5 week geduurd. Sinds die prikken zijn de nachten echt verschrikkelijk, continu huilend wakker enz. Maar dit zal wel niet meer van de prikken zijn nu hoor, maar iets anders dat zit te wringen.

14. Sunlover

Sunlover Bekend lid

Jan 26, 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoontje nu echt wel ziek van de prikjes!
    Vrijdagmiddag (week later) 39.5 en nu op zijn hoogst met 40.3. Heel hangerig, moe zijn maar niet slapen (overdag dan), niet willen eten.. Heb toch even de HAP gebeld vanwege de oorontsteking afgelopen week en die heeft even gekeken. Alles goed, dus toch echt reactie van de prikjes!

15. o0mona0o

o0mona0o Actief lid

Apr 21, 2011
    466
    426
    63
    Twente
    Mijn zoontje heeft nergens last van gehad. Bij de 3 prikken daarvoor koorts, hangerig en niet lekker in zijn vel.

16. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Hier is meneertje er ook heel ziek van geweest. Na een week heeft hij wel 40 graden koorts gehad. Weinig eten, maar wel veel slapen. Hij is 3 weken lang af en aan ziek geweest, maar of dit alleen van de prik was.... Ik denk dat hij ook griep heeft gehad. Nu begint hij eindelijk beter te worden :)

17. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    O jee, best wel veel kindjes werden ziek zo te lezen. Mijn meisje krijgt ze begin volgende week- helaas net de week voor de kerstdagen. Dus dat worden interessante dagen vrees ik ;).

18. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,625
    113
    Nee, echt helemaal niets van gemerkt.

19. Koesje

Koesje Niet meer actief

Mijn zoontje heeft de prik afgelopen vrijdag gekregen.. Ik hou mn hart vast want hij is die week daarvoor ook al berhoorlijk ziek geweest (na overleg met arts mocht hij de prik wel krijgen).

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zoontje heeft nergens last van gehad :)

Share This Page