Ik ga graag met mijn dochter ergens ontbijten voor een klein bedrag. Waar komen jullie graag? Ik zelf bij de intratuin en de la place, bakker Bart vind ik ook wel lekker.
Wij eten gewoon thuis heerlijk maar heel soms gaan we naar Haarlem daar hebben ze Meneer Paprika lekker eten en spelen voor de kinderen.
Voordat de winkels open zijn om een ontbijtje doen, zijn mijn kinderen al uren wakker. Dus wij ontbijten heerlijk thuis. We gaan weleens een taartje of croissantje eten ergens, soms bij intratuin die is hier erg gezellig incl speelhoek, om 10/11 uur of we lunchen. Maar voor ontbijt ga ik nooit ergens heen.
We eten eigenlijk nooit echt ontbijt buiten de deur. Enkel als we onderweg zijn en meestal eten we dan bij la place.. heb je een soort ontbijt buffet voor een vaste prijs
Bakkerij Bart en dan neem ik het mee. En als je in de buurt bent van Renesse: Ga dan naar camping Duin en Strand. Alsof je in een hotel bent. Zoveel keus en zo mooi gepresenteerd en hele leuke bediening.
In de stad zitten altijd wel leuke tentjes die speciaal voor ontbijt open zijn(variatie, niet duur, vers bereid en ‘weer eens wat anders’ ) dat doe ik heel soms met een vriendin als de kids op school zijn maar met de kinderen ontbijten we gewoon thuis. Ikea of Hema zou best n optie zijn qua ontbijt, intratuin is voor lunch wel goed bezocht door ons
Hema en Ikea doen we wel eens. Simpel en eigenlijk helemaal niet wat ik lekker vind maar zoon vindt het leuk. Bagels en Beans vind ik wel heel lekker, gaan we wel eens lunchen. Maar is wel gelijk 3x zo duur
Leuk dat jullie dat ook doen het is overigs geen ontbijt meer voor ons. Meer een tussendoor of vroege lunch haha. La place kan tot 11 00 en intratuin tot half 11. Bij de Hema vind ik het niet zo lekker.
Hema is echt vies, vind ik dan. Ontbijt hier wel eens bij Clooneys, weet eigenlijk niet of dat in nog meer steden zit en bij Bagels en Beans.
Wij ontbijten zo heel af en toe (als begin van een dagje uit) nog weleens bij de La Place. Bakker Bart ook wel eens gedaan, maar vindt ik persoonlijk wel wat minder speciaal (broodje ham/kaas kan ik thuis ook wel maken).
Ontbijten redden we nooit, daar zijn we te laat voor wakker. In het weekend brunchen we meestal. Liefst doen we dat bij een leuke strandtent of anders bij kleine koffiezaakjes in de stad. Nooit bij een groot iets. 1x gedaan bij ikea...brrrrrrrrr.....horror