welke dagen

Discussion in 'Zwanger worden' started by elsie22, Aug 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

op welke dagen is het het beste om het te doen als je zwanger wilt worden? mijn cyclus is 28 dagen

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hier boven aan de pagina vind je een calculator. Deze berekent je vruchtbare dagen bij een cyclus van 28 dagen. Let op dat de dag van de eisprong bij iedere vrouw verschillend kan zijn. Een dag voor je eisprong en de dag van je eisprong klussen zou voldoende moeten zijn. Succes met zwanger worden!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dankje voor de tip!! ik heb alles opgeschreven en ik hoop dat het snel lukt!!

4. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    Ja ik zou ook volgens die banner kijken naar de dagen rondom je eisprong dat je kan klussen dan heb je je best gedaan ja toch! :p

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja idd..

mijn vriend heeft een kindje van zijn vorige relatie, en dat was in de eerste maand raak dus hij is er van overtuigd dat het nu weer zo zal zijn maarja ik ben haar niet natuurlijk

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

7. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik zou omstreeks dag 10 beginnen en dan om de dag t/m dag 20. Dan zou je in principe goed moeten zitten.

8. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Wij deden het de dag voor mijn eisprong en zie banner....

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb via de calculator hierboven opgezocht wat de meest vruchtbare dagen zijn, dus ik hoop dat het allemaal snel lukt!!!

Share This Page