Doktersafspraak, maar kindje moet de fles...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by CreaLinda, Nov 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Heb je geen flesverwarmer met een stekker, die mocht ik altijd zo in de muur steken op de poli!
    Bedenk dat je lang niet de enige bent die dat vraagt hoor, en ze het graag voor je doen! :D

2. jessicad

jessicad Actief lid

Nov 2, 2006
    344
    0
    0
    Ik zou het ook daar opwarmen. Idd een flessenwarmer mee en in het stopcontact steken of een thermosfles en een beker mee. Of misschien lust ze het ook wle op kamertemperatuur, zou natuurlijk het makkelijkste zijn.

3. jessicad

jessicad Actief lid

Nov 2, 2006
    344
    0
    0
    Ik zou het ook daar opwarmen. Idd een flessenwarmer mee en in het stopcontact steken of een thermosfles en een beker mee. Of misschien lust ze het ook wle op kamertemperatuur, zou natuurlijk het makkelijkste zijn.

4. jessicad

jessicad Actief lid

Nov 2, 2006
    344
    0
    0

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik weet niet in welk ziekenhuis je moet zijn, maar ik ben laatst in het Erasmus MC geweest in Rotterdam en daar hebben ze gewoon flessen warmers, heel handig ;)

En om heel eerlijk te zijn denk ik dat ze in elk ziekenhuis op een kinderafdeling hier wel op zijn voorbereid denk dat ze overal wel flessen warmers hebben anders zouden er nog meer mensen zijn met dit probleem.

6. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Nou ik weet inmiddels dat ze wel gewoon warm water hebben in het ziekenhuis. Nl in het koffieautomaat.
    We zijn er gister even geweest omdat ik Florine erg benauwd vond (achteraf niets aan de hand) en toen heb ik gewoon een beker met warm water gekregen om die fles te warmen.
    Je wordt vanzelf brutaal in zo'n situatie..

Linda

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Fijn dat het is opgelost!

Share This Page