Hi meiden en enkele heer Ik vroeg me af of er iets in de lucht hangt/ heerst. Ik heb 2 mensen in mijn fb vrienden lijst die de griep hebben en sinds vanmiddag lijkt mijn zoontje ook de griep onder de leden te hebben. 39.5 koorts, hoofdpijn, veel slapen, alles doet m zeer incl zijn haar en huid op zijn rug en is erg slap Ik heb al extra vitamines in huis gehaald voor t hele gezin en voor hem nog wat baby voedings potjes fruit met veel vocht ed erin omdat hij ook niet al te best drinkt momenteel. Dus vandaar mijn nieuwsgierigheid.
Ik vrees van wel. De jongste is ook al ziek aan het worden. En de kleine van vriendin is er vanmiddag naar huis gebracht. Hoge koorts enz
Vind t zo sneu. Zn klein kacheltje die te beroerd is om uit zijn ogen te kijken. En dat nog in de laatste week van de vakantie ook wat we leuk wilde afsluiten. Voor jullie en de kleine van je vriendin beterschap gewenst ( Al ben ik stiekem wel een beetje blij dat we niet de enige zijn met een ziekehoe vervelend t ook is voor ze)
Maar de belastingdienst site heeft ook een virusje opgepikt. Er kunnen ink aangiftes 2016 verzonden worden, zelf reeds gedane 2015 aangiftes kunnen niet worden getoond. Baal enorm, er stonden heel wat klaar om te worden verzonden (administratie kantoortje)
Yup. De griep heerst (hing bij de huisarts zelfs een briefje van op). Ik ben zondagmiddag begonnen en heb er vandaag nog met vlagen last van. Mijn oudste is dinsdagmiddag ziek geworden. Mijn man en de middelste werden vorige nacht ziek. Alleen onze jongste heeft nog nergens last van. Wij hadden allemaal overggeven, waterdunne diarree, lamlendig, heel misselijk, rugpijn en vervolgens enorme hoofdpijn.
De scholen zijn weer begonnen dus de griepjes verspreiden zich weer als en jekko Hier gelukkig * klopt af * nog geen last van maar hier zijn ze sowieso zelden tot nooit ziek.
Bij ons beginnen maandag de scholen pas weer. Hij had vanmorgen nog verhoging maar nog wel last van heel veel spierpijn. Zelfs zijn handjes doen pijn. Ik ga vandaag lekker rustig aan doen met m. Oudste is naar t Bouwdorp dus die is ook nog lekker onder de panne
Hier ook in m'n omgeving verschillende virussen, vochtig weer met temperatuurwisselimgen is volgens mij lekker voor virussen...