waar is de oranje,gektenu???

Discussie in 'De lounge' gestart door tanna, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    De titel zegt het al een beetje. Ik vraag me af waar de oranje gekte is. Als er een EK of WK voetbal is kleurd heel nederland oranje. Nu presteren zoveel meer nederlandse top sporters veel beter en geen oranje te bekennen of geen groot scherm of spaar actie te zien in de winkels. Ik ga vanaf morgen nederland iets meer oranje kleuren en hang. De oranjevlaggetjes weer op. Ookal zijn dat hele kleine vlaggetjes.

WIE DOET ERMEE ZE VERDIENEN HET HET NEDERLANDS OLYMPISCHE TEAM.

het is een beetje laat, maar nog niet te laat.

groetjes Tanna

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja je hebt eigenlijk wel een punt!
    Hier staan de Spelen zowat de hele dag op als we thuis zijn.
    Niet dat we alles letterlijk volgen, maar zo blijf je wel up to date. :)

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Haha, ja je hebt wel gelijk. Ik vraag me af hoe dat in andere landen gaat.

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Hahaha helemaal gelijk!
    Maar nederland is nou eenmaal een voetballand :)
    De nederlanders doen het idd top op de spelen, maar moet eerlijk zeggen dat ik alleen de samenvattingen kijk en dus ook echt meer een EK/WK mens ben.

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Vind de Olypische spelen niks aan, eerlijk gezegd. Die sporten boeien me ook niet..

6. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wij gingen afgelopen woensdag London in en er liep genoeg oranje rond! We hadden geen kaartjes voor de spelen zelf, maar er buiten kun je genoeg zien ook en echt veel oranje overal! Qua kleding dan he. De andere landen vallen denk ik minder op, omdat die niet zo'n knal kleuren hebben.
    Dus de supporters zijn er wel denk ik, maar idd het behangen van de straten etc is meer met voetbal. Hier hangen in de buurt wat Union Jacks uit, maar ook niet echt waar je u tegen zegt. En wat auto's hebben union jacks erop, maar zeker niet zoveel als de St George met voetballen. Dan hangt hier ook bijna alles vol. :D

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik vind een ek of wk leuk om te kijken.
    Olympische spelen staan er hier soms op omdat mijn man het erop zet, anders zou het er niet op staan.

Het trekt me niet zo eerlijk gezegd.

Tennis en turnen vind ik nog wel eens leuk om naar te kijken maar dan is het in een toernooi alleen voor tennis en turnen dan kijk ik nog wel een deel.

Maar hang de vlaggetjes lekker buiten of binnen als je het een leuk event vind waarom niet toch? Groot gelijk heb je dan!

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier eigenlijk hetzelfde, het voetbal is er eigenlijk met de paplepel ingegegoten, dat was vroeger al groot feest, oranje vlaggen en zelfs op school werd er voetbal gekeken, het olympische spelen heeft deze aandacht nooit gekregen en is daarom denk ik niet zo ingeburgerd als voetbal, persoonlijk vind ik de meeste olympische sporten saai :) sommige wel mooi maar niet boeiend genoeg om er met een bak chips naar te kijken

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat een paar sporters het leuk vinden om te kijken of ze op de Spelen wat kunnen winnen, moeten ze helemaal zelf weten, maar ik ben erg blij dat er nu tenminste niet overal idioot over gedaan wordt.... ;)
    Lekker hun ding laten doen daar, voor mij maakt het geen barst verschil of een nederlander, rus, amerikaan of nigeriaan ergens iets wint. Mijn leven wordt daar totaal niet anders van, dus allerlei oranje-zooi hoeft voor mij ook niet.
    Je bent wel rijkelijk laat trouwens, want over een paar dagen staat hier de stad bol van de sportfanaten die de sporters komen huldigen: ze zijn al bijna weer terug...

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Tja, ik was net blij dat de Oranjegekte voorbij was en de Olympische Spelen vind ik ook nogal overschat. Dus hier geen vlaggetjes.

Deel Deze Pagina