Voor zieke kinderen bestaan toch genoeg stichtingen waarbij iemand hen kan opgeven om een wens te laten vervullen? Stichting doe een wens bijv? Of is daar tegenwoordig een lange wachtlijst ofzo? Wij zijn jaren geleden dmv stichting doe een wens op vakantie geweest.
jij toch net zo goed voor die van mij. voel je niet zo aangevallen joh. ik praat in het algemeen. echt niet alleen tegen jou hoor
En bovendien geeft Ilona zelf al aan respect te hebben voor de beslissing van het beheer. Met het oog op de quote hierboven heb ik juist meer respect voor mensen die de ballen hebben om af en toe eens van de geijkte regeltjes af te wijken. 😏 Maar goed, ik kan mij de wanhoop van Romy's papa en mama goed voorstellen, ze weten ook gewoon niet hoeveel tijd ze nog hebben met de zwaarbeschadigde longetjes van dit kleine dappere meisje. Logisch dan toch ook dat je zo ongeveer alles aangrijpt om zo snel mogelijk de droom van je kind uit te laten komen, voordat het te laat is. ZP heeft tig-duizend leden, al zou een flink aantal van hen maar een Euro overmaken, daarmee maak je zo'n klein hummeltje en haar gezinnetje zo intens gelukkig. Maar inderdaad, zolang het je eigen kind niet is.....🙈
Really ... could have fooled me Als jij aangeeft blij te zijn dat een ander reageert, omdat jij niet "de juiste woorden" vond .. ja, dan neem ik dat een tikkie persoonlijk ja.
Ik heb juist meer respect voor mensen die, ondanks de enorme storm van commentaar, juist bij hun beslissing blijven. Daar zijn meer ballen voor nodig hoor ... Maar goed, ik stom met deze onzinnige discussie. Blijkbaar ben je, als je een andere mening bent toegedaan, opeens een harteloos persoon ... "want als het je eigen kind niet is"... Gelukkig weet ik zelf beter Toedels ...
precies die ouders zijn wanhopig. dat meisje , wie weet hoelang ze nog heeft. wij hebben allemaal makkelijk kletsen. onze kids spelen dalijk weer buiten, gaan over 2 weken weer naar school. ik zeg eerlijk... als het mijn kind was zou ik ook al mn principes en regels aan mn laars lappen ( uiteraard wel netjes blijven) maar zal er alles aan doen om mn kind die ene wens te geven. en hier laat ik het bij. merk dat ik er gewoon te boos om word. om sommige egoistische reacties. nog erger dan de politiek soms. bah
Ilona, wat een vreselijke situatie waar jullie dochter en jullie je in begeven. Dit is voor het eerst dat ik jullie situatie lees maar ik heb net je website gelezen en ik kreeg er kippenvel van. Wat een strijd!!! Ik hoop dat jullie het doel gaan halen voor jullie vechtertje, ik zal er zo zeker ook aan bijdragen.
Zielig gedoe van iemand die alles weer beter wilt weten en volgens het boekje wil leven.. Ik reageer nooit op zulke dingen maar dit gaat mij ook te ver. Ilona, ik hoop dat je alsnog jullie doel halen voor jullie vechtertje!
Geloof me dat ik mijn ogen nog nooit heb gesloten voor ernstig zieke kinderen, heb er maandenlang tussen gezeten. Vind het toch vreemd dat romy's brief, als bedelbrief word gezien. Ze vraagt namelijk nergens om, ze heeft wensen !!! Zo heeft ieder zijn mening....
We kunnen ons voorstellen dat je hier graag aandacht aan wilt schenken, maar op Zwangerschapspagina.nl is dit helaas niet toegestaan. Beheer