Ik moet even kiezen morgen of het de Action of de Xenos wordt. Xenos is echt de stad in en parkeergarage enz dus Action makkelijker. Verkopen ze er thee en welke soorten? De Xenos heeft namelijk heel veel soorten thee en altijd 2 pakjes voor 1 euro. Als de Action nou ook zoiets heeft...?
Ze verkopen wel 'een beetje' thee, maar ze hebben hier geen groot assortiment. Hooguit 3 smaken en dan is het wel een beetje klaar.
Ik heb er weleens rooibosthee gekocht. Prima toch. Weet even niet meer of ze verschillende smaken hadden maarja...je kan altijd eerst even kijken daar en mochten ze niet hebben wat je wil dan kan je altijd nog langs de xenos Bij de action kom je meestal niet voor niks en ga je altijd met meer naar buiten dan je van plan was
Hier bij de Action hebben ze al heel lang geen thee meer. En ze hadden zulke lekkere.. Zat in een roze en zwarte doos. Ik vind het nog steeds jammer 😂
Ja hier hebben ze bijvoorbeeld thee van pickwick wat normaal niet zo hard loopt of aparte smaakjes heeft, heb het idee dat het dan bij de Action beland