Dolce&Gabbana setje

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by Allahinkulu, Jul 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Staat op het kaartje geen prijs?

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    nee dat staat niet op dat kaartje nee. Dat heb ik afgehaald denk ik..ik zal nog eens kijken..Geloof je niet wat de nieuwprijs is dan? Ben je sowieso bekend met het merk? Ik heb aangegeven dat ik biedingen vanaf 50 euro accepteer, dus dan zit ik sowieso al 35 euro onder de winkelprijs..als je vaker van D&G hebt gekocht dan weet je toch dat het gewoon onwijs duur is..

Ik snap niet waarom er zo achterdochtig wordt gedaan?

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    oh ik herinner me het al weer..het setje zat ik een soort doosje..kartonnen verpakking zeg maar..daar stond de prijs op. En ja die heb ik weggegooid die verpakking.

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
  5. kus26

kus26 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,541
    0
    36
    Almelo
    Ik snap best dat mensen wantrouwig zijn als het om merk, en zo'n groot bedrag gaat. Aangezien dit zo vaak als echt wordt verkocht terwijl het namaak is.
    Ik zelf zou de gok ook niet nemen;)

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Het kan ook altijd vanaf huis worden afgehaald hoor, dan kun je het bekijken. Ik ben bij mijn moeder in Kudelstaart (aalsmeer)

7. Moe

Moe Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    1,319
    0
    0
    waarom gebruik je het zelf niet als het zo duur was dan?
    ik zou er lekker van profiteren en zelf gebruiken
    en daarna gebruiken voor de volgende dan geniet je er toch
    een paar keer van..

verder snap ik wel waarom mensen achterdochtig zijn
    want ik hoor ook vaak dat mensen D&G DENKEN te kopen
    maar met namaak thuis komen ( wat niet van echt te onderscheiden is)
    Bij Burberry heb je bijvoorbeeld CWF label dat geeft aan dat
    het een echte Burberry is en zit bij het waslabel aan de kleertjes vast...
    Misschien dat D&G ook zo label heeft oid.

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ik vind het belachelijk dat er zo wantrouwig wordt gedaan, ik heb al aangegeven dat iemand die geintresseerd is altijd even langs kan komen om het te bekijken. Ik neem aan dat als iemand de boel in de zeik wil nemen dat diegene dan echt niet de koper aan de deur laat komen. Je hebt dan mijn adres en alles..dus als je besodemieterd bent dan kun je direct de politie bellen toch.

de reden vragen waarom ik het niet gebruik is natuurlijk absurd. Misschien omdat mijn kindje er precies niet in past deze zomer? Of Misschien heb ik het kado gehad en is het absoluut niet mijn smaak? er kunnen 100 redenen zijn..maar ik vind niet dat ik iemand verantwoording verontschuldig ben als ik iets van een waardevol merk wil verkopen. Ik hoop niet dat hier een soort van verstopte discriminatie bezig is doordat mijn naam nogal duidelijk is.

Nogmaals, een ieder die geintresseerd is, het setje is echt gewoon origineel. En eenieder is welkom om het setje in het echt te komen bekijken..of als iemand niet aan de deur kan komen om de echtheid te controleren ben ik bereid om mijn adres gegevens etc. te geven..als een soort garantie dat het echt is.

Ik hoop dat deze topic nu gewoon vrij kan staan voor een eventuele verkoop..en dat ik de mogelijkheid krijg om mijn spulletjes te verkopen zonder dat ik verantwoording af hoef te leggen.

9. kus26

kus26 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,541
    0
    36
    Almelo
    Meid, al was je pimpelpaars met een gouden randje...Het gaat niet om jou, en ik kan ook niet een post vinden waar iets van discriminatie in staat.
    Met dat soort merken is iedereen gewoon heel voorzichtig. Vind het wel goed dat je nu aanbied dat ze het bij je thuis mogen komen bekijken!

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    nee ik zeg ook niet dat men discrimineerd..maar ik heb wel vaker grote merk dingen verkocht en heb dit dus nog nooit meegemaakt..dus dan ga ik me afvragen waar het door komt...

Ik snap wel dat het moeilijk is om te vertrouwen..maar ik bied toch inderdaad aan dat je het aan huis kan komen bekijken..

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik heb dit topic vol verwondering gelezen! Wat een vooroordelen!
    Ik ben dit jaar nog in Turkije geweest en uiteraard heb ik gekeken voor kleding voor mijn kleine moppie... De zogenaamde/namaak merkkleding gaat daar pas vanaf maat 92!
    Kleiner niet...
    Ik ben dit dus niet tegen gekomen daar en meestal zie je toch overal het zelfde hangen!

Verders geen interesse in het setje, mijn dochter is die maat al ontgroeid! ;)

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    ja..en daarbij wordt die troep veelal in toeristische plekken verkocht..waar ik dus niet woon.

13. veroon

veroon Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,055
    0
    0
    almere
    ik wens je alleen maar succes met je verkoop
    heb je het pakje ook op marktplaats staan

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja ik wou het eerst ook niet zeggen maar ik doe het nu toch ook. dacht ook wat een vooroordelen! omdat iemand turks is heeft ie dus sowieso nep zooi? :( nou ja...
    maar goed heeft verder niks met dit topic te maken. ts wil graag haar setje verkopen. succes meid!;)

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ik ben nederlands hoor :) dat is ook al eerder hier op de topic gezegd door iemand. maar ik woon wel in turkije ja.

bedankt!

en ja hij staat op marktplaats!

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hoi hoi

ik wil hem graag van je overnemen...
    maar weet niet wat echt je richtprijs is??
    valt hij normaal of valt hij te klein?
    ik hoor graag van je

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ik heb op markplaats biedingen vanaf 50 euro ingesteld. Dus vanaf dat bedrag accepteer ik biedingen.

het is een maatje 68-74 als ik nu even zonder nog een keer aan het begin van de topic te kijken antwoord..maar hij valt eerder als een 74 dan 68 denk ik. Ik heb het nooit aangetrokken bij mijn dochtertje.

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oh had ik nog niet eens goed gelezen dan:) hahahaha.

19. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o oke ik zal het even overleggen met mijn man wat hij er voor wilt geven
    wil best 50 euro uitgeven maar weet niet of mijn man nog meer zou willen

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije