Ok, ik heb een nieuwe, schandalige verslaving. Ik kijk dagelijks op de Facebookpagina (vroeger huisvrouwen met kortpittig kapsel) kortpittig, om te zien of er weer een nieuwe post is geplaatst. Het is verschrikkelijk, en heel gemeen om mensen op zo'n manier op socialmedia neer te zetten, maar ik kan er niets aan doen, ik moet vaak gewoon lachen om de verhalen die bij de foto's worden verzonnen. Wat vinden jullie van deze pagina?
Ik vind het afschuwelijk...vraag mij af of het ook leuk is als ik een fb pagina aanmaak om dikke moeders te bekijken oid. Ik vind het verwerpelijk.
Oja heel typisch! Ik heb ook wel eens gekeken en de mensen daar worden echt door het slijk gehaald. Soms is de beschrijving erg grappig maar ik vind het wel echt te ver gaan.. Ik ben erg voor zelfspot en houd wel van zwarte humor maar dit zijn voornamelijk mensen die nou niet bepaald het vermogen hebben om zichzelf te weren.. en half NL neemt ze in de zeik..
Ik ken het niet.. zal straks eens kijken. (Al klinkt het niet echt als iets wat ik leuk zou vinden. )
Nou ik vond het ook leuk totdat ik mijn gehandicapte collega er op tegen kwam. De commentaren waren vreselijk, dat ze wel een mongool leek e.d terwijl iedereen kon zien dat ze dus geestelijk gehandicapt is. Daarnaast vind ik het soms walgelijk om te zien wat mensen allemaal voor commentaar geven. Ja ik moest er eerst ook om lachen toen het net begon en het nog redelijk onschuldig was en nee ik snap ook niet wat vrouwen bezielt om zulke kapsels te nemen, afschuwelijk. Maar om mensen dan zo belachelijk te maken... Maar ze nemen zelfs gewoon foto's van mensen op straat en zetten die erop. Belachelijk vind ik het!!! Waarschijnlijk is die beheerder een of andere trieste puber ofzo.
+1000! Zie het ook vaak voorbij komen op FB omdat vrienden wat van deze pagina liken Ik zie het echt als een soort pestgedrag, kan er niks anders van maken...
Ik ken het niet, maar het klinkt niet prettig. Het is zo makkelijk om anderen in de zeik te zetten, helemaal nu in het socialmediatijdperk. Niet mijn ding.
Oh nee, echt waar. Ik dacht in eerste instantie dat het om vrouwen ging die daar vrijwillig aan mee werkten. Had al snel door dat dit niet zo was...
Ja echt waar... Ik wist niet wat ik zag en wist ook even niet wat ik moest doen. Het liefst had ik al die mensen verrot gescholden en die pagina een bericht gestuurd, maar ik had al gauw door dat dat geen zin had. Maar het deed me pijn om haar daarop te zien, want ze is al zo kwetsbaar. Ik heb later ook nog een andere bekende erop gezien en dan schrik je echt wel. Daar was gewoon zo op straat een foto van gemaakt... Nee ik vind het niet kunnen. Ik heb de pagina ook gemeld bij FB en misschien kunnen veel leden van ZP dat ook doen. Ik weet dat ze al een officiele waarschuwing hebben gehad maar hoe meer meldingen hoe beter.
Ik heb even gekeken. Walgelijk. Een van de vrouwen op de profielfoto ken ik vaag. Ik denk niet dat zij vrijwillig met deze pagina geassocieerd wil worden. Lekker vanachter je pctje anderen voor schut zetten. Wat zegt dat over de mensen die hier plezier aan beleven? Kansloos!
Het gaat tegenwoordig ook wel ver. In het begin was het vooral grappig, nu erger ik me er steeds meer aan. Net als bij de nicki minaj generatie ofzo. Dat gaat over pubers. Het staat allebei nog tussen m'n likes maar ja...
Vind sommige vrouwen er ook niet charmant uitzien met hun felgekleurde haar maar BELACHELIJK om iemand zo te kijk te zetten.. Allemaal ontzettende gemene zuurpruimen die daar berichtjes achterlaten.
ik vind dit heel eeg hoor. Maar jij vond het wel grappig toen ze alleen kortharige vrouwen voor gek zetten? Bedoel het niet zo aanvallend hoor maar vind het wel raar.