Computerexpert gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik heb al een paar dagen problemen met het forum, en dat ligt aan m'n laptop denk ik want op m'n Iphone heb ik er geen last van.

Wat gebeurt er... als ik inlog, dan zegt ie dat ik ben ingelogd en me doorstuurt. Vervolgens kom ik op een nieuwe pagina en ben ik nog steeds niet ingelogd. Afhankelijk van in welk 'hoekje' ik zit verschijnt opeens mijn gebruikersnaam bovenin beeld (hier bijvoorbeeld) of juist niet (in nieuws, televisie etc.) In dat laatste geval kan ik dus ook niks. Opnieuw inloggen heeft dan geen zin, want dat lukt niet eens. Dat wil zeggen, hij geeft de melding dat ik ben ingelogd, stuurt me door naar een nieuwe pagina en vervolgens ben ik nog niet ingelogd :(

Ik zie nu ook alleen maar berichten van gisteravond tot een uurtje of 11, toen was ik nog even online en kon ik zowaar een berichtje plaatsen. Laatst riep ik al dat ik opeens topics kwijt was, daar is het allemaal mee begonnen.

Ik weet echt niet waar het aan kan liggen, en ik weet al helemaal niet of dit berichtje überhaupt verschijnt straks of dat ik 'm gewoon weer kwijt ben.
    Weet iemand waar dit aan kan liggen? :)

*duimt dat berichtje er zo staat...*

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Je zou even bij je internetopties je cookies moeten verwijderen. Dan even opnieuw je pc opstarten en opnieuw inloggen. Als het goed is moet dan het probleem verholpen zijn.

3. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    hihihi, en nu maar hopen dat ze dit wel kan lezen....

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    De cookies heb ik al een aantal keren verwijderd en de pc is intussen ook een paar keer opnieuw opgestart.
    Nu heb ik weer even geen last, joehoe, maar voor hoelang :(

Wel bedankt voor het meedenken!! :)

Deel Deze Pagina